تاریخ : 1397,سه شنبه 15 خرداد19:02
کد خبر : 268050 - سرویس خبری : ورزشی

در آستانه جام جهانی؛

گزارش جالب سایت گل از تیم ملی ایران

این تیم در نظر حمله هم تیم بی‌‏استعدادی نیست و دو بازیکن به نام سردار آزمون و مهدی طارمی دارد که در مجموع ۱۹ گل برای تیمشان زدند. وینگرشان هم علیرضا جهانبخش است که در لیگ هلند فصلی فوق العاده را گذرانده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: وب سایت گل در آستانه شروع بازی‎های جام جهانی روسیه دست به معرفی تیم‎های حاضر در این تورنمنت زده است. در این مطلب معرفی تیم ملی فوتبال ایران توسط این سایت را می‏‌خوانید.

تیم ایران رنکینگ ۳۶ فیفا را دارد، پیش از این ۴ دوره در رقابت‎های جام جهانی حضور داشته است، بهترین عنوانش در این مسابقات هم حضور در مرحله گروهی است، این تیم باید در روسیه با مراکش، اسپانیا و پرتغال بازی کند، کاپیتانش اشکان دژآگه است، هدایتشان را کارلوس کیروش به عهده دارد و بازیکن ستاره این تیم هم سردار آزمون است.

ایران اولین تیم آسیایی است که صعودش به رقابت‎های جام جهانی روسیه را مسجل کرد، تیمی که موفقیتش را مدیون قدرت تدافعی‎اش است.

تیم آماده سرمربی اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد، کارلوس کیروش، در ۹ بازی پشت سر هم دروازه‏اش را بسته نگه داشت و در آخرین دیدار مقابل سوریه که به تساوی ۲-۲ رسید دروازه‏‌اش باز شد. البته آن دیدار در شرایطی برگزار شد که صعود ایران از قبل مسجل شده بود.

این تیم در نظر حمله هم تیم بی‌‏استعدادی نیست و دو بازیکن به نام سردار آزمون و مهدی طارمی دارد که در مجموع ۱۹ گل برای تیمشان زدند. وینگرشان هم علیرضا جهانبخش است که در لیگ هلند فصلی فوق‎العاده را گذرانده است.

اگر قرار باشد تیم ملی شانسی برای حضور در بازی‎های حذفی و صعود از مرحله گروهی داشته باشد نباید نتیجه‎ای به غیر از پیروزی در اولین بازی در جام جهانی مقابل مراکش کسب کند.