تاریخ : 1397,یکشنبه 20 خرداد02:15
کد خبر : 268537 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

گلایه دانشجویان صنعتی قم از خودخواهی برخی تشکل‌ها

دبیر خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: نگران معامله‌ قانون در خصوص ابطال انتخابات انجمن اسلامی صنعتی قم هستیم و نگرانی ما از اینجاست که قانون قربانی صندلی و میز ریاست شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، عاطفه جعفری دبیر خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم گفت: متاسفانه موج هنجارشکنی‌های انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی قم دامن این تشکل را گرفت و انتخابات این تشکل در دانشگاه صنعتی قم پایین‌ترین مشارکت را به همراه داشته است.

جعفری با بیان اینکه مسئولین دانشگاه صنعتی قم با عملکرد گذشته‌ خود در قبال این تشکل ما را در خصوص برخورد قانونی با ابطال انتخابات این تشکل نگران می‌کنند، افزود: از هنجارشکنی در برنامه‌های این تشکل تا نشریات آن که بگذریم، یقینا نتیجه‌ این حجم از هنجارشکنی در انتخابات این تشکل هویدا شد، نمی‌شود از بی قانونی محرز و مسلم عبور کرد.

دبیر خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم بیان داشت: مطابق اساسنامه‌ این تشکل، نمی‌شود انتخابات این تشکل را تایید کرد. هیئت نظارت مشخص کند که قانون چه می‌شود. متاسفیم که اطلاعیه‌ اخیر انجمن اسلامی صنعتی قم ما را بیش از پیش نگران عدم برخورد مسئولین دانشگاه صنعتی قم با این تشکل می‌کند.

وی تصریح کرد: اخبار دقیق ما بیانگر آن است که مجموعه‌ تلاش نمایندگان استان قم و وزارت علوم مبنی بر آن است که ریاست دانشگاه صنعتی قم قبل از پایان حکم خویش از مسئولیت برکنار شود و این مورد به پایان خود نزدیک شده و اخباری مبنی بر فرد جایگزین نیز مشخص شده است.

جعفری در پایان با بیان اینکه نگران معامله‌ قانون در خصوص ابطال انتخابات انجمن اسلامی صنعتی قم هستیم و نگرانی ما از اینجاست که قانون قربانی صندلی و میز ریاست شود، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه صنعتی قم از خودخواهی‌های برخی از تشکل‌ها به ستوه آمده و نتیجه‌ی آن در میزان مشارکت برخی تشکل‌ها مشخص است.