تاریخ : 1397,یکشنبه 20 خرداد04:39
کد خبر : 268554 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی بدون آزمون

مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۹۷ امروز ۲۰ خرداد ماه پایان می‌یابد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، ثبت‌نام برای پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 97 که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد، از یکشنبه 6 خرداد 97 آغاز شده است و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا امروز 20 خرداد فرصت شرکت در این دوره‌ها را دارند.

پذیرش در 42 رشته کاردانی نظام جدید بدون آزمون است.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال 1397 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان واجد شرایط می‌توانند منحصرا در یک رشته امتحانی متناسب با رشته تحصیلی دیپلم خود متقاضی ثبت نام شوند.

اطلاعات ثبت نامی داوطلبان همچنین در روزهای 8 تا 12 مرداد 97 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز به ویرایش هرگونه اطلاعات داوطلبی، این کار منحصراً بصورت اینترنتی انجام می شود و به مکاتبات داوطلبان در این خصوص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نتایج نهایی دهه آخر شهریورماه 1397 اعلام و کارنامه نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگا‌ه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال 1397 در هفته آخر مهرماه منتشر می شود.