تاریخ : 1397,چهارشنبه 23 خرداد02:30
کد خبر : 269004 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مشخص شد

انتخابات دبیرشورای صنفی مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار و دبیرشورای صنفی مرکزی این دانشگاه انتخاب شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انتخابات دبیرشورای صنفی مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دوشنبه ۲۱ خرداد ۹۷ در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشجویی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا  سید محسن حسینی، معاون فرهنگی دانشجویی با اعلام حمایت ویژه این معاونت از شورای صنفی، خواستار تلاش و کوشش در پیگیری حقوق صنفی دانشجویان از سوی این شورا شد.

وی با ابراز خرسندی از حضور در میان منتخبین شورا‌ها مسئولیت دبیر این شورا را بسیار حساس عنوان کرد و افزود: فرد منتخب باید فردی صبور و تلاشگر در پیگیری امور صنفی دانشجویان باشد.

در ادامه پس از اعلام آمادگی شش نفر از این اعضا به عنوان داوطلب دبیر شورای صنفی مرکزی هر نفر دقایقی به ایراد سخن جهت معرفی خود و ارائه راهکار‌ها برای حل مشکلات صنفی پرداخته و در پایان سید وحید حسینی دانشجوی ترم هشت رشته پزشکی به عنوان دبیر و محمد غیور دانشجوی ترم ۱۰ پزشکی به عنوان نائب رییس شورای صنفی مرکزی دانشگاه انتخاب شدند.

عضویت در شورای صنفی دانشکده پزشکی از سال ۹۳ تاکنون و دبیرشورای صنفی خوابگاه دانشجویی پسران جی از مهم‌ترین مسئولیت‌های دبیر جدید شورای صنفی دانشگاه است.


کد خبرنگار : 38