تاریخ : 1397,پنجشنبه 24 خرداد23:53
کد خبر : 269253 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تمدید مهلت ثبت‌نام در طرح نخبه‌پروری «مدرسه علوم انسانی صدرا»

مهلت ثبت نام در سومین سال طرح نخبه پروری «مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا» تا 5 تیرماه تمدید شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا»  یک سامانه آموزشی_ پژوهشی_ تشکیلاتی است که با تمرکز بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی مستعد بسیجی و با هدف «نخبه پروری، گفتمان سازی و مدیریت دانش در علوم انسانی اسلامی» فعالیت می کند.

تلاش مدرسه صدرا به مثابه یک «دانشگاه در سایه» بر این است که در عرض نظام آموزش عالی، نقش حلقه مفقوده میان استاد، محتوا و این دانشجویان نخبه را پر کرده و با اتصال این سه رکن مهم، به تسریع فرایند تحقق علوم انسانی اسلامی و نخبه پروری، گفتمان سازی و ساماندهی کارهای پژوهشی در این زمینه کمک کند.

دوره تابستانه سومین سال مدرسه علوم انسانی اسلامی صدرا از 11 مردادماه تا 5 شهریورماه سال جاری برگزار می شود. سرفصل های آموزشی سال نخست که ویژه دانش پژوهان ورودی 97 است، عبارت است از «غرب شناسی»، «نظریه های علم دینی»، «فلسفه علوم انسانی» و «روش شناسی علوم انسانی اسلامی».

سرفصل های آموزشی سال دوم که ویژه دانش پژوهان ورودی 96 مدرسه صدراست، عبارت است از «ظرفیت شناسی علوم اسلامی برای تحول در علوم انسانی»، «مبانی معرفت شناختی علوم انسانی اسلامی» «مبانی هستی شناختی علوم انسانی اسلامی»، «مبانی انسان شناختی علوم انسانی اسلامی» و «مبانی ارزش شناختی علوم انسانی اسلامی».

پل‌های ارتباطی(جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر):
پیام‌رسان‌های سروش و ایتا با شناسه‌های:
https://sapp.ir/moees_ir
https://eitaa.com/ moees_ir

تارنما: moees.ir

برادران:    09100590136
خواهران:  09332366851
سامانه پیامک: 3000151529
 


کد خبرنگار : 20