تاریخ : 1397,یکشنبه 27 خرداد18:09
کد خبر : 269457 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

نقطه ضعف تیم ملی در بازی با مراکش

درواز‌ه‌بان سابق تیم ملی فوتبال گفت: تنها نقطه ضعف تیم ملی در بازی با مراکش پست انصاری‌فرد بود، چون او به بازی کردن در پست هافبک عادت نداشته و با امیری در سمت چپ هماهنگ نبود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبر ورزشی، نیما نکیسا در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل مراکش، اظهار داشت: بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم، در ۱۵ دقیقه اول بازی را سبک و سنگین کردیم، ۱۵ دقیقه دوم توانستیم به تعادل برسیم و در ۱۵ دقیقه آخر نیمه اول با حمله‌هایی که داشتیم از لاک دفاعی درآمده و می‌توانستیم به گل برسیم.

وی افزود: اوج هنر تیم ما در کنترل جریان بازی و استفاده از اشتباهات حریف بود که به خوبی توانستیم از اشتباهات‌ آنها استفاده کنیم و در آخر فشاری که به آنها آوردیم باعث آن گل به خودی شد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا این نتیجه قابل پیش‌بینی بود، تصریح کرد: من قبلا هم در تمام مصاحبه‌هایم گفته بودم که در این بازی ایران یک بر صفر پیروز خواهد شد و جام جهانی روسیه برای ایران در همین یک بازی خلاصه می‌شود.

نکیسا در خصوص عملکرد بیرانوند در این بازی خاطرنشان کرد: بیرانوند در این بازی بسیار عالی بود و توانست با حفظ خونسردی‌اش بازی را به خوبی مدیریت کند و با ۲ واکنش خوبی که داشت کار خوب خود را تکمیل کرد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما تاثیرگذارترین بازیکن میدان مقابل مراکش چه کسی بود، گفت: امید ابراهیمی بهترین بازیکن بود، چون بازی را به خوبی کنترل کرد و هم در کار هجومی و هم در دفاع به تیم کمک کرد ضمن اینکه نباید از رضاییان غافل شویم که عملکردش در این بازی فوق العاده بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: تنها نقطه ضعف تیم ما در پست انصاری‌فرد بود، چون او به بازی کردن در پست هافبک عادت ندارد و با امیری در سمت چپ هماهنگ نبود. این عدم هماهنگی باعث می‌شد فشار بیشتری به حاج صفی وارد شود و مراکشی‌ها از این جناح به روی دروازه ما فشار بیاورند.

نکیسا در پایان خاطرنشان کرد: ما توانستیم قهرمان آفریقا را شکست دهیم و بعد از ۲۰ سال طعم برد در جام جهانی را بچشیم و مردم کشورمان را شاد کنیم. اگر در ۲ بازی آینده هم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، این نتیجه خوب برای باشگا‌های‌مان هم سودمند خواهد بود.