تاریخ : 1397,چهارشنبه 30 خرداد21:09
کد خبر : 269866 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

رنکینگ جهانی داور ایران و اسپانیا در رقابت های جام جهانی

دیدار تیم های ایران و اسپانیا درحالی امشب ( چهارشنبه ) ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان برگزار می شود که قضاوت این مسابقه برعهده آندرس کنها اروگوئه‌ای است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، دیدار تیم های ایران و اسپانیا درحالی امشب ( چهارشنبه ) ساعت 22:30 در ورزشگاه کازان برگزار می شود که قضاوت این مسابقه برعهده آندرس کنها اروگوئه‌ای است.

این داور ۴۱ ساله متولد ۸ سپتامبر ۱۹۷۶ در مونته ویدئو است و در سال ۲۰۱۳ در فهرست الیت فیفا قرار گرفت و در جام جهانی 2018 روسیههم دیدار تیم های فرانسه و استرالیا را قضاوت کرد که با برتری خروس ها و شکست نماینده آسیا همراه بود.

کنها در رنکینگ داوران حاضر در جام جهانی 2018 روسیه رتبه خوبی ندارد و جزء ضعیف ترین قاضیان بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبالمحسوب می شود و باید دید در تقابل دیدنی ایران و اسپانیا او چه عملکردی خواهد داشت. همچنین او نخستین داوری بود که در جام جهانی از سیستم کمک داور ویدئویی ( VAR ) استفاده کرد و پنالتی با استفاده از این تکنولوژی برای خروس ها گرفت.

البته این داور در تنها قضاوتی که برای تیم های آسیایی داشته، سبب شکست نماینده قاره سبز شده و حالا امیدواریم در بازی امشب تیم ملی فوتبال کشورمان این طلسم شکسته شود و ایران، نماینده آسیا مقابل ماتادورها ( لقب تیم ملی اسپانیا ) به پیروزی برسد.

نلسون تاران و مائوریسیو اسپینوزا، ۲ هم وطن کنها در امر قضاوت دیدار ایران و اسپانیا هستند.