تاریخ : 1397,دوشنبه 04 تير11:28
کد خبر : 270299 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

موسوی:

با دفاع ایرانی پرتغال را می‌بریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: کی روش باید در حمله، بچه ها را آزاد بگذارد تا بتوانند موقعیت خلق کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسکانیوز، علی موسوی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه و بازی بعدی ایران با پرتغال اظهار داشت: بچه ها در دیدار مقابل اسپانیا نسبت به بازی اول عملکرد خوبی داشتند و عقب افتادگی فوتبال کشورمان را با غیرتی که داشتند، جبران کردند. مشکلی که در بازی با اسپانیا وجود داشت سیستم دفاعی تیم ایران بود و خط حمله ای هم نداشتیم.

وی ادامه داد: در جام جهانی فرصت این را پبدا کردیم تا با تیم های درجه یک دنیا بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم مقابل پرتغال نتیجه بگیریم و بازی پایاپایی انجام دهیم، یعنی درست دفاع کنیم و به موقع حمله موثر داشته باشیم. مطمئنم اگر باز هم در لاک دفاعی بمانیم، نمی توانیم مقابل پرتغال پیروز شویم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان گفت: کی روش باید در حمله بچه ها را آزاد بگذارد تا بتوانند موقعیت خلق کنند. در بازی با اسپانیا دیدیم که خیلی راحت پاس کاری می کردند و به دروازه ما نزدیک می شدند. ما هم می توانیم مقابل پرتغال چنین مالکیت توپی داشته باشیم و اگر در کنار این موضوع، دفاع خوب مان را تکرار کنیم، می توانیم پیروز میدان باشیم.