تاریخ : 1397,شنبه 16 تير17:05
کد خبر : 271916 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشجویان استعداد برتر برای دریافت جایزه ثبت نام کنند

بنیاد ملی نخبگان طبق آیین نامه «اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر» تسهیلات ویژه‌ای را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مرازک آموزش عالی اعطا می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازدانشجو، بنیاد ملی نخبگان براساس آیین‌نامه «اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر» تسهیلات ویژه‌ای از قبیل راتبه دانشجویی، اعتبار آموزش‌یاری، پژوهشیاری، فن‌یاری، اعتبار توانمندی آموزش کارآفرینی و اعتبار ارتباطات علمی را به دانشجویان مستعد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اعطا می‌کند؛ لذا دانشجویان هریک از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور که واحد شرایط مذکور در این آیین‌نامه هستند می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

ثبت نام دانشجویان فعلی دانشگاه‌ها از تاریخ پنجم تیرماه آغاز شده و فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست پانزدهم مردادماه سال جاری است از این رو ضرورت دارد دانشجویان متقاضی اطلاعات خود را به هماره تصاویر مدارک در سامانه اطلاعاتی بنیاد به نشانی sina.bmn.ir بارگذاری یا به روزرسانی کنند و پس از آن حداکثر تا تاریخ پانزدهم مردادماه گزینه «درخواست بررسی پرونده برای جایزه تحصیلی» را در بخش «ثبت درخواست‌ها» در سامانه انتخاب کنند.

گفتنی است، با توجه به آنکه سامانه سینا به تازگی راه‌اندازی شده ماننده هر سامانه دیگری ممکن است در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه شود که با صبوری و همراهی مخاطبان و دریافت بازخورد‌های آنان به تدریج مرتفع خواهد شد.

چنانچه در هر مرحله از بررسی‌ها مشخص شود متقاضی اطلاعاتی خلاف واقع را به بنیاد ارائه کرده است علاوه بر جایزه تحصیلی از سایر تسهیلات و حمایت‌های بنیاد محروم و عدم صداقت وی به مراجع ذی‌ربط اعلام می‌شود و حق پیگیری موضوع به صورت حقوقی نیز برای بنیاد ملی نخبگان محفوظ خواهد بود.