تاریخ : 1397,یکشنبه 17 تير03:16
کد خبر : 272000 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

دانشگاه آزاد تاکستان در ۳۰ رشته مقطع ارشد دانشجو می‌پذیرد

سرپرست دانشگاه آزاد ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: واحد تاکستان با دارا بودن ۳۰ رشته گرایش تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد با داشتن ۶ دانشکده از ظرفیت مناسبی برای پذیرش داوطلبان تحصیلات تکمیلی برخوردار است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از آنا، رضا شعبان نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین گفت: گسترش تحصیلات تکمیلی یکی از اولویت‌های برنامه‌ریزی شده واحد تاکستان بوده و با داشتن ۳۰ رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد آماده پذیرش دانشجو در مهر سال جاری است.

وی افزود: انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۵ تیر جاری آغاز شده و همه داوطلبانی که بر اساس کارنامه صادرشده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی‌شده‌اند می‌توانند در صورت تمایل از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی www.azmoon.org اقدام به انتخاب رشته کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین خاطرنشان کرد: واحد تاکستان با دارا بودن ۳۰ رشته گرایش تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد با داشتن ۶ دانشکده از ظرفیت مناسبی برای پذیرش داوطلبان علاقه‌مند به تحصیلات تکمیلی برخوردار است.

شعبان نژاد با مناسب خواندن امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان تاکید کرد: این واحد دانشگاهی با دارا بودن استادان هیأت علمی از استادیاری تا مرتبه علمی استادتمام و مربی، آزمایشگاه‌ها و گارکاه‌های مدرن، مجهز و پیشرفته، فضا‌های آموزشی مطلوب و مناسب، خدمات اینترنتی، کتابخانه‌های غنی، خوابگاه مجهز، ارائه انواع وام‌های صندوق رفاه، وام‌های شهریه و ... در خدمت دانشجویان است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه جنوب و غرب استان قزوین با بیان اینکه داوطلبان براساس کد دسترسی انتخاب رشته سازمان سنجش آموزش کشور که در کارنامه اعلام نتایج اولیه در سایت www.sanjesh.org درج شده و کد ملی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام کنند تاکید کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان و خانواده آنان، پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان از تسهیلات انواع وام‌ها از جمله وام بلند مدت، کوتاه مدت، وام ضروری، وام ازدواج، وام مسکن، وام تحصیل، تخفیف و تقسیط شهریه بهره‌مند می‌شوند.

وی انتخاب باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان به‌عنوان باشگاه برتر و انتخاب مرکز رشد و واحد‌های فناور این واحد دانشگاهی به عنوان مرکز رشد برتر در سطح منطقه، بیش از ۷۰ مورد اختراع ثبت شده از سوی اعضای هیأت علمی و دانشجویان، راه‌اندازی دومین مرکز رشد و واحد‌های فناور در استان در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی با بیش از ۱۰ شرکت مستقر در آن، داشتن ورزشکاران و قهرمانان با رتبه‌های جهانی و المپیک و مراکز تحقیقاتی و آموزشی، کتابخانه‌های مجهز، سالن چند منظوره ورزشی مدرن و استاندارد، چاپ ده‌ها کتاب و مقالات علمی پژوهشی از سوی استادان و اعضای هیات علمی و ... را از سایر دستاوردها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های این واحد عنوان کرد.

شعبان نژاد خاطرنشان کرد: که دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با تنوع رشته‌ها و گرایش‌های مختلف تحصیلی بوده که امکان ادامه تحصیل برای متقاضیان را فراهم آورده است.