تاریخ : 1397,سه شنبه 19 تير02:53
کد خبر : 272243 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مشکل رزرو خوابگاه دانشگاه بوعلی حل شد

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: خوشبختانه قریب ۹۵ درصد دانشجویان ورودی ۹۵ و ۹۶ متقاضی خوابگاه موفق به رزرو شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، اسدالله نقدی، معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: خوشبختانه قریب ۹۵ درصد دانشجویان ورودی ۹۵ و ۹۶ متقاضی خوابگاه این دانشگاه موفق به رزرو شده‌اند، اما درصد کمی از دانشجویان به دلایل متعدد موفق به ورود و ثبت‌نام در سامانه نشدند.

وی با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان به دلیل مشکل بدهی، اجازه ورود به سامانه رزرو خوابگاه را نداشتند، افزود: دانشجویان می‌بایست هزینه مختصری بابت خوابگاه به صندوق رفاه پرداخت می‌کردند، وگرنه سامانه اجازه ورود به دانشجویان بدهکار نمی‌دهد.

نقدی گفت: ساعات اولیه روز نخست، سامانه به دلیل تراکم بالای کاربر دچار مشکل فنی شد که پس از چند ساعت این مشکل رفع شد.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا همچنینی یادآور شد: تعداد دیگری از دانشجویان نیز به دلیل اینکه قبلاز ساعت مشخص شده دانشگاه به سامانه مراجعه کردندریال موفق به ورود سامانه نمی‌شدند و این در حالیست که ساعت ورود به سامانه و رزرو خوابگاه ساعت مشخصی اعلام شده بود.

دانشجویان خوابگاهی دانشگاه بوعلی از روز ۱۲ تیرماه مجاز به ثبت‌نام در سامانه خوابگاه بودند و به دلایل مختلف، امکان ثبت نام برخی در سامانه وجود نداشت و این امر نارضایتی زیادی را در بین دانشجویان ایجاد کرده بود.