تاریخ : 1397,یکشنبه 24 تير00:12
کد خبر : 272936 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

ماجرای کمک میلیاردی دانشگاه حکیم سبزواری به اعضای هیئت علمی

مسئول روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: کمک دانشگاه به صندوق رفاه اعضای هیإت علمی این دانشگاه کمتر از یک میلیارد و طبق مصوبات هیإت امنای دانشگاه بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی تسنیمی، مسئول روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری در خصوص انتشار خبر کمک یک میلیاردی رئیس سابق دانشگاه حکیم سبزواری به صندوق رفاه اساتید این دانشگاه گفت: این کمک به صورت وام قرض الحسنه و بر اساس مصوبات هیئت امنای دانشگاه به صندوق رفاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پرداخت شده و مبلغ پرداختی کمتر از یک میلیارد بوده است.

وی افزود: بر اساس دستور ۲۳ ششمین نشست عادی هیئت امنای در ۲۳ شهریور ۹۵، قرار شد مبلغ پنج میلیارد ریال به صورت قرض الحسنه به صندوق رفاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پرداخت شود و پنج میلیارد ریال دیگر طبق دستور ۱۵ از هفتمین نشست عادی که در تاریخ ۲۷ شهریور ۹۶ برگزار شد، به این صندوق داده شد.

تسنیمی تاکید کرد: مصوبات پرداختی وام قرض الحسنه به صندوق رفاه اعضای هیئت علمی بر اساس ماده شش آئین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاها، موسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری یادآورشد: دانشگاه حکیم سبزواری این وام‌های قرض الحسنه را از محل درآمد اختصاصی خود به صندوق رفاه اعضای هیئت علمی دانشگاه پرداخت کرده است.

وی در پایان گفت: صندوق رفاه اعضای هیئت علمی دانشگاه یک صندوق تعاونی است و این وام‌ها به منظور رفاه اعضای هیئت علمی دانشگاه به این صندوق پرداخت شده است.