تاریخ : 1397,سه شنبه 26 تير18:35
کد خبر : 273407 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

قدردانی اینستاگرامی جهرمی از فتاح

وزیر ارتباطات نوشت منش و روش جناب آقای فتاح در تعامل با دولت منتخب ملت برای حل مشکلات مردم و به خصوص محرومین، مثال زدنی است و رویکرد عملی ایشان قابل تقدیر و تشکر است.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر اطلاعات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به توافق  وزارت ارتباطات با کمیته امداد در جهت توسعه زیرساخت های اشتغال مددجویان این کمیته، اظهار داشت که منش و روش جناب آقای فتاح در تعامل با دولت منتخب ملت برای حل مشکلات مردم و به خصوص محرومین، مثال زدنی است و رویکرد عملی ایشان قابل تقدیر و تشکر است.

آذری جهرمی نوشت:
"امروز با جناب آقای مهندس فتاح، رئیس محترم کمیته امداد امام خمینی(ره)، توافق نامه‌ای به منظور توسعه زیرساختهای اشتغال امضا کردیم.

بر این اساس، کمیته امداد، بخشی از منابع وامهای قرض الحسنه خود را برای توسعه کسب و کارهای نوپا اختصاص خواهد داد. همچنین با ایجاد مکانیزمی با عنوان #نذر_اشتغال این امکان را فراهم خواهد آورد که از طریق تامین مالی جمعی، نیکوکاران امکان مساعدت مستقیم و حمایت از کسب و کارهای نوپا را داشته باشند. وزارت ارتباطات هم در این میان، سامانه‌ها و سکوهای نرم افزاری را توسعه خواهد داد.

پ.ن: منش و روش جناب آقای فتاح در تعامل با دولت منتخب ملت برای حل مشکلات مردم و به خصوص محرومین، مثال زدنی است. رویکرد عملی ایشان قابل تقدیر و تشکر است."