تاریخ : 1397,پنجشنبه 28 تير02:53
کد خبر : 273722 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تلاش دانشجویان ایلامی برای حل مشکلات مردم روستا

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ایوان با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی دانشجویان گفت: دانشجویان برای کمک به مردم در مناطق ایوان تمام تلاش خود را انجام دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی اسماعیلی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ایوان با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کمک به مردم روستا گفت: گروه جهادی شهید محبت الله شفیعی از بسیج دانشجویی مرکز علمی کاربردی شهرستان ایوان حوزه بسیج دانشجویی دانشگا‌های شهرستان به منطقه جوب گوهر از توابع بخش مرکز‌ی برای کمک به مردم اعزام شد.

اسماعیلی با بیان اینکه فاصله این روستا از شهر ۱۲کیلومتر و از نقاط کاملا محروم سطح استان است، گفت: دانشجویان برای کمک به مردم در این مناطق تمام تلاش خود را انجام دادند  و جهت بررسی مشکلات سطح روستا و کمک به حل آن برنامه ریزی کردند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان ایوان با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی دانشجویان گفت: برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت، اردو، کلاس‌های احکام. قرآن، کامپیوتر، گلسازی، خیاطی، قالیبافی، مداحی، شعر، قصه و برگزاری مراسم جشن تکلیف و اهدای چادر به دختران سطح روستا و همچنین برگزاری مراسم زیارت عاشورا، دعای توسل  و دیدار با خانواده شهدا از دیگر فعالیت  فرهنگی دانشجویان بوده است.

اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های درمانی که در این روستا انجام شد، خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان و توزیع داروی مجانی توسط دکتر زمانی و حضور مستمر ماما در سطح روستا از دیگر برنامه‌های ما در این بخش از مناطق محروم بود.