تاریخ : 1397,پنجشنبه 28 تير17:02
کد خبر : 273807 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

پولادی به ایران باز می‌گردد

مدافع چپ اسبق تیم ملی از بازگشتش به فوتبال ایران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از 90، مهرداد پولادی ستاره‌ی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود. او چند سالی است از فوتبال کشورمان دور شده. پولادی بعد از جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۵ استرالیا به دلیل مسائلی که در ارتباط با سربازی‌اش پیش آمد دیگر به کشور بازنگشت و فوتبالش را در لیگ‌های آسیایی دنبال کرد. پولادی که مدتی است فوتبال بازی نمی‌کند با انتشار پستی در اینستاگرام خود از بازگشتش به فوتبال خبر داده است.

مدافع اسبق تیم ملی در اینستاگرامش ضمن تشکر از هواداران خود نوشت:

سلام عرض می‌کنم خدمت همه‌ی هواداران فوتبال به خصوص طرفداران پرسپولیس امیدوارم سالم و سلامت باشید.

در این مدت طولانی که از فوتبال ایران دور بودم خیلی از مردم عزیز جویای احوالم بودند و هستند و خیلی من را مورد لطفشان قرار دادند.

خواستم از عزیزانی که به من لطف دارند و می‌پرسند چیکار می‌کنم و کجا هستم، تشکر کنم و به آن‌ها بگویم که عزیزان من فعلا از فوتبال دور هستم و استراحت می‌کنم.

اگر اتفاقی رخ ندهد در آینده‌ی نزدیک به کشورم بر می‌گردم و حدود ۶ ماه باید خدمت مقدس سربازی را انجام دهم ...

انشالله دیگر سوالی در مورد این موضوع از شما نبینم، چون واقعا خسته شده‌ام از بس این جمله را شنیده‌ام.

برای کسانی که بدترین حرف‌ها و تهمت‌ها را علیه من زدند، متاسفم.

من ایرانی هستم و به ایرانی بودن خودم افتخار می‌کنم. پناهنده‌ی هیچ کشوری هم نشدم و فقط جوانی و کم تجربگی باعث این اتفاقات و کلی تجربه برای من در مسیر زندگی شد...

می‌بینمتان

زنده باد ایران و ایرانی

با توجه به اینکه تراکتورسازی خصوصی شده اگر قرار باشد پولادی برای سپری کردن خدمت مقدس سربازی به یک تیم نظامی برود باید راهی دسته اول و یکی از دو تیم فجر سپاسی شیراز یا ملوان بندر انزلی شود.