تاریخ : 1397,شنبه 30 تير21:56
کد خبر : 274089 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

پیکر شهدای تروریستی مریوان تشییع شد

مراسم تشییع پیکرمطهر 11 شهید حادثه تروریستی شهرستان مریوان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار و پیکر هفت شهید مریوانی به خاک سپرده شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، بامداد امروز  شنبه در درگیری مسلحانه در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند.

با حضور پرشور آحاد مردم شهید پرور مریوان، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان، دادستان کل استان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی  بعد از ظهر امروز شنبه تشییع پیکر مطهر این شهدا در مریوان  برگزار شد.

به گفته فرماندار شهرستان مریوان هفت نفر از این شهدا اهل مریوان، سه نفر اهل شهرستان قروه و یک نفر نیز اهل شهرستان سنندج هستند.

محمد شفیعی با اشاره به اینکه پیکر همه شهدا در شهر مریوان تشییع شد، افزود: پس از تشییع،  پیکر مطهر چهار شهید ساعتی دیگر به شهرستان های زادگاهشان منتقل می شوند.

تشییع پیکر شهدای شهرستان های قروه و سنندج فردا با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این شهرها برگزار خواهد شد و سپس در گلزار شهدا به خاک سپرده مس شوند.

پیکر پاک و مطهر هفت شهید اهل شهرستان مریوان امروز پش از تشییع در مزار شهدای این شهر به  خاک سپرده شدند.

گفتنی است، روز دوشنبه یکم مرداد سال جاری از سال 10 تا 12 نیز در محل مسجد جامع مریوان مراسم گرامیداشت شهدای این حادثه تروریستی با حضور مردم و مسئولان کردستان برگزار می شود.