تاریخ : 1397,یکشنبه 31 تير21:05
کد خبر : 274254 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

جهانبخش گرانترین بازیکن تیم انگلیسی

براساس اعلام برخی از سایت ها و توئیت های خبری ، ستاره ایرانی تیم آلکمار در حال نهایی کردن قراردادش با باشگاه رده پانزدهمی لیگ برتر انگلستان است و شاید به عنوان گرانترین بازیکن این تیم مشغول به کار شود.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، علیرضاجهانبخش امروز هلند را به مقصد انگلستان ترک و از دو تیم لسترسیتی و برایتون اند هووآلبیون به عنوان دوتیمی که خواهان او هستند نام برده شد. با این وصف شب گذشته پیج های هواداری آلکمار اعلام کردند که این باشگاه 25 میلیون یورو برای انتقال این بازیکن می خواهد و همین باعث شده تا لسترسیتی کمی نسبت به جذب ستاره ایرانی مردد شود.

امروز اما خبر رسید که لسترسیتی نیز حاضر شده 20 میلیون یورو برای جهانبخش به آلکمار بپردازد با اینحال دقایقی قبل این خبر منتشر شد که برایتون توانسته با مبلغ 22 میلیون یورو وارد نهایی کردن قرارداد با وینگر ایرانی شود. اگر جهانبخش به برایتون برود می توان گفت که گرانترین بازیکن حال حاضر این تیم است چرا که گرانترین بازیکنان حال حاضر برایتون یورگن لوکادیا و دافی پروپر دو بازیکن هلندی این تیم هستند و جهانبخش با انتقال 22 میلیون یورویی می تواند رکورد این بازیکنان را بشکند.