تاریخ : 1397,دوشنبه 01 مرداد02:18
کد خبر : 274290 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

چاپ نشریه دانشجویی از جیب دانشجویان

مدیر مسئول نشریه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم یزشکی یزد با بیان اینکه نشریات دانشجویی مورد اجحاف قرار می‌گیرد، گفت: حتی برای کارهای ویراستاری و گرافیکی نشریه مجبور شدیم از جیب خودمان خرج کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهدیه دبستانی، مدیر مسئول نشریه دانشجویی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم یزشکی یزد در رابطه با ویژگی نشریه دانشجویی کیمیا گفت: این نشریه تخصصی کانون شعر و ادب دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

وی افزود: مطالب فرهنگی از سوی اعضای کانون شعر و ادب شامل شعر، داستان، دلنوشته و دانستنی‌های علمی و مطالب پزشکی شامل فوریت‌های اتاق عمل، رژیم غذایی، طنز و هر مطلبی که برای مخاطب جذابیت داشته باشد توسط دانشجویان عضو این کانون که دست به قلم هستند نوشته می‌شود.

مدیر مسئول نشریه دانشجویی کیمیا با بیان اینکه سه گروه اتاق عمل و فوریت‌های پزشکی، بهداشت حرفه‌ای و گروه بهداشت محیط در دانشکده پیراپزشکی ابرکوه وجود دارد، گفت: نشریه کیمیا پس از پروسه زمانی در طول ۵ الی ۶ ماه به مرحله چاپ رسید و در ابتدا به صورت گاهنامه منتشر می‌شد، اما با تلاش اعضای کانون شعر و ادب سعی شد تا مطالب و محتوی بهتری را برای چاپ این نشریه تولید کنیم.

دبستانی با اشاره به مشکلات پیش روی نشریات دانشجویی گفت: از نظر مالی از نشریات دانشجویی حمایت نمی‌شود و در حق آن‌ها اجحاف می‌شود حتی برای کار‌های ویراستاری و گرافیکی نشریه مجبور شدیم از جیب خودمان خرج کنیم در حالی که این تنها نشریه دانشکده ما است.