تاریخ : 1397,شنبه 20 مرداد14:14
کد خبر : 277219 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

واکنش یک تشکل دانشجویی به جلسه استیضاح ربیعی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه‌طباطبایی در نامه‌ای خطاب به سران قوا، ضمن انتقاد از وجود تبعیض و رانت در ارتباط با برخی آقازاده‌ها، خواستار بررسی ادعاهای مطرح‌شده در جریان استیضاح علی ربیعی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه‌ طباطبایی آمده است: «اینک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم. مردم سرافراز ایران در 40 سال گذشته با بصیرت انقلابی خود نشان داده‌اند که چگونه در صحنه‌های مختلف با نثار جان و مال خود، پای این نظام ایستاده‌اند.

در این برهه تاریخی، دشمنان داخلی و خارجی با تمام امکانات و توان خود در تلاشند با ایجاد و بلندکردن دیوار بی‌اعتمادی بین نظام جمهوری اسلامی و مردم و ایجاد ناامنی در اقصی‌‌نقاط کشور به مقاصد شوم خود برسند، همانند بلایی که بر سر مردم افغانستان و عراق و سوریه آوردند.

اما مشکل اصلی این درخت تنومند، دشمن خارجی نیست بلکه کرم‌ها و موجودات مضری هستند که از داخل، مشغول تهی‌کردن محتوا و استحاله این نظام اسلامی هستند و تیشه بر ریشه آن می‌زنند.»

در بخش دیگری از این نامه آمده است: «اتفاقاتی که در جریان استیضاح وزیر کار به‌وقوع پیوست سوالات زیادی را درباره دستگاه‌های تحت‌نظر شما در اذهان عمومی ایجاد کرده که محتمل است این افشاگری‌ها در استیضاح‌های بعدی نیز در مجلس تکرار شوند.

اجازه ندهید ‌مانند مناظرات تلویزیونی انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته، این سوالات به‌مانند سمی در ذهن افراد جامعه رسوب کند. ادعاهای مطرح‌شده را بررسی کنید و با خاطیان در هر مقام و منصبی که هستند، برخورد قاطع و قانونی انجام دهید.»


کد خبرنگار : 83