تاریخ : 1397,چهارشنبه 24 مرداد21:36
کد خبر : 278019 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

کودک‌کشی در یمن

بن سلمان نگاه شیفته ترامپ به یال وکوپالش را اشتباه تحلیل کرده بود. بعدها متوجه «نظر ریبه» ترامپ شد که به چشم «گاو شیرده» به اونگاه می کند! ولی دیگر دیر شده بود و راه برگشتی وجود نداشت ، باید از شرایط معامله تبعیت می کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از رسالت، با عجله جویای نام بود. طرف مقابل هم نقطه ضعفش را فهمیده بود، "معامله بزرگ" را به او پیشنهاد کرد! یک روی سکه حمایت تا پادشاهی کشور و بعد هم قدرت اول منطقه! چشم اندازی رؤیایی و دل انگیز بود قبلا خوابش راهم ندیده بود! هر هزینه ای هم داشته باشد می ارزد!

بن سلمان نگاه شیفته ترامپ به یال وکوپالش را اشتباه تحلیل کرده بود. بعدها متوجه «نظر ریبه» ترامپ شد که به چشم «گاو شیرده» به اونگاه می کند! ولی دیگر دیر شده بود و راه برگشتی وجود نداشت ، باید از شرایط معامله تبعیت می کرد.

اما  در آن روی سکه ارباب و رعیت  هرچه هزینه کردند وهرچه بیشتر جان کندند که چوب درآستین جبهه مقاومت کنند، نشد!  نه تنها سوریه ولبنان وعراق را نتوانستند از این پیکره جدا کنند که در کوچه بغل دستی خود یمن را هم ازدست دادند! حالا خدا چوب در آستین‌شان کرد و ناچارند کلاهشان را دودستی بگیرند که این یکی را باد نَبَرَد! ... از آن بدتر قطر هم شاخ شد! سودان هم نرخ همکاری را بالا برد! مالزی هم دبه درآورد! پاکستان هم کنار کشید! موشکهای یمن را هم فرموده بودند به‌زودی تمام می شود اما گویا بیشتر وبلندتر ودوربردترهم شده است! هرروز بدتر ازدیروز!عرصه تنگ تر وشرایط سخت ترمی شود.

طبیعی است کلافه می شوند وتعادلشان را ازدست می دهند وقتی دستشان ازهمه جا کوتاه می شود به سراغ کودکان می روند دوباره «کودک کشی» راه می اندازند. این عملیات دیگر نیازی به قدرت برتر و مهندسی جنگی پیچیده ندارد. ضعیف کشی وحمله مسلحانه به غیر نظامیان وبه مجالس ترحیم وعروسی و قتل عام کودکان وخردسالان کار هر ارتش بی کفایت وبی عرضه ای مثل ارتش رژیم صهیونیستی وآل سعود هست . همانطور که قبلا درسوریه وعراق هزاران کودک را قتل عام کردند وهمانگونه که درغزه و اردوگاههای صبرا وشتیلا انجام دادند... وهمانگونه که فرعون در مصر...!
چرا...؟ چون یکی از راهبردهای اساسی صهیونیستها در برابر مسلمانان تلاش همه جانبه برای کنترل جمعیت آنان است وساده ترین آن کودک کشی وانهدام نسل است هم به بهانه مصلحت اندیشی بهداشتی برای کشورهای مسلمان وتوصیه به پیشگیری از باروری و دامن زدن به توزیع محصولات غذایی  و داروهایی که منجر به عقیم سازی می شود وهم اولویت دادن به کشتار کودکان در میانمار وسوریه وغزه واکنون نیز دریمن گاهی مستقیم وگاهی به دست مزدوران فریب خورده وبن سلمانهای جویای نام...! چرا...؟ چون از این نسل وحوادث آینده بشدت هراس دارند. این نسل آخر الزمان است که قرار است فرعونها را یکی پس از دیگری از کاخها وتختها پایین بکشد و به امواج توفنده دریا بسپارد. 

کسی نمی تواند ادعا کند که قواره اتوبوس دانش آموزان بی گناه یمنی شبیه به تانک ونفربر نظامی بود وجنگنده های آل سعود موشک‌های آمریکایی را به اشتباه شلیک کردند! چنین ادعایی را کسی باور نخواهد کرد. اما همه آشکارا می بینند آل سعود درچارچوب معامله قرن کاملا تسلیم آمریکایی‌ها شده و دقیقا روی ریل صهیونیستها حرکت می کند. کودک کشی دریمن وسوریه ومیانمار و....ازیک اتاق فرمان هدایت می شود!  

سکوت کشورهای اروپایی و نظام لیبرال دموکراسی غرب دربرابر جنایت وحشیانه اخیر بمباران اتوبوس دانش آموزان یمنی اگر چه قبلا برای بن سلمان فاکتور شده و باج ها را دریافت کرده اند وبه همین دلیل هم آل سعود با آسودگی خاطر کشتار بیرحمانه کودکان بی گناه یمنی درماه حرام را قانونی توصیف می کنند!! بن سلمان بخوبی آموخته بود که باید اول «کدخدا» را دید بعد ده را چاپید.
ازسوی دیگر این حادثه وسکوت کشورهای غربی، ناقوس مرگ لیبرال دموکراسی و شعارهای فریبنده حقوق بشر و نهضت دروغین رنسانس در اروپا را به صدا درآورد. دیگر سازمان انگیزیسیون وکلیسای قرون وسطی شرمنده وسرافکنده نیست! چون آنان هرگز چنین جنایاتی مرتکب نشده بودند و باکودکان این گونه قساوت وبیرحمی نکرده بودند!.

البته از منظری دیگر مدل‌های حکومتی زمینی ومادی این گونه یکی پس از دیگری رنگ می بازند و مورد نفرت انسانها واقع می شوند و زمینه برای روی آوردن ملتها به مدل حکومتی خداساخته فراهم می شود. همان روزگاری که همه ادیان الهی وعده تحقق آن را داده اند. وتا بشریت از مدلهای حکومتی دست ساخته خود ناامید نشود به حاکمیت اولیاء خدا امید نمی بندند وبرای تحقق آن تلاش نمی کنند.

اما مسئله ای را که غربی‌ها تجاهل می کنند این است که این جنایات و این حمایتها نهال انتقام را در دل ملتهای منطقه وجهان نسبت به آنان و مزدورانشان آبیاری می کند و براساس سنت حتمی الهی(1) روزگاری که دست انتقام خدا از آستین  مردم مظلومان منطقه بیرون آمد و با شما همان کردند که امروز با کودکان وغیر نظامیان بی دفاع می کنید هیچ‌کس نمی تواند زبان اعتراض داشته باشد چون درکتاب تقدیر خدای متعال بعنوان حق طبیعی مظلوم تعریف شده است.(2)