تاریخ : 1397,دوشنبه 29 مرداد01:15
کد خبر : 278612 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

قیمت‌گذاری آثار هنری دانش‌آموزان از سال آینده

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور، از قیمت‌گذاری آثر هنری دانش‌آموزان برای فروش از سال آینده خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ زهرا مظفر دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان برگزیده سراسر کشور با اشاره به گالری آثار دانش‌آموزان که در فرهنگستان هنر به نمایش عموم گذاشته شده است، اظهار کرد: عموم بازدیدکنندگان از آثار هنری دانش‌آموزان، درخواست خرید این آثار را داشتند که این موضوع در دستور کار ما خواهد بود تا از سال آینده آثار دانش‌آموزان قیمت گذاری شده و در طول جشنواره برای فروش به عرصه نمایش گذاشته شود.

وی ضمن ارزیابی برگزاری جشنواره فرهنگی هنری برای دانش آموزان دختر و پسر که امسال در تهران در حال برگزاری است گفت: این دوره از جشنواره پس از 10 سال با مرکزیت تهران در حال برگزاری است که هدف معرفی ظرفیت دانش آموزان به عموم جامعه و انعکاس خبری از بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری کشور را دنبال می‌کند.

مظفر ادامه داد: حضور مسؤولان در این جشنواره و بازدید از کارگاه‌ها، حضور داوران مجرب و متخصص که شاید در سال‌های گذشته به دلیل دوری راه و محدود بودن زمان نمی‌توان از ظرفیت آنان استفاده کرد، یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت این جشنواره بود.

وی به بازدید از مرکز انستیتو بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان حاضر در کلاس‌ها اذعان داشتند که کار به صورت حرفه‌ای و مهارتی در حال انجام است و ساخت بازی به صورت فنی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود تا به عنوان تولیدکنندگان بازی در آینده از ظرفیت این دانش‌آموزان استفاده شود و امسال ساخت بازی با شعار «دختر ایرانی، نقش آفرینی» و با حضور استادان متخصص صورت می‌گیرد.

دبیر سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور افزود: 906  دانش‌آموز پسر و 1010 دانش‌آموز دختر در این دوره از جشنواره شرکت کردند که کیفیت آثار و حضور کمی و کیفی دانش‌آموزان دختر بسیار پررنگ‌تر از دانش‌آموزان پسر بود.