تاریخ : 1397,پنجشنبه 22 شهريور18:33
کد خبر : 281966 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

بنیاد مستضعفان ۵۵۰۰ سند رایگان را در شمال کشور اهدا می‌کند

گروه استان‌ها ـ مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ‌گفت: در راستای اجرای طرح ملی محرومیت‌زدایی اهدای اسناد و املاک به مردم مناطق کم‌برخوردار, ‌۵ هزار و ۵۰۰ سند رایگان ‌در شمال کشور اهدا خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، مسعود بهادران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ملی محرومیت‌زدایی اهدای اسناد و املاک به مردم مناطق کم‌برخوردار, بیش از 5 هزار و 500 سند رایگان روز شنبه 24 شهریور ماه در شمال کشور اهدا خواهد شد.

مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی, واگذاری اسناد و املاک کشاورزی و مسکونی, در 3 آیین جداگانه در شهرهای بندرترکمن و بندرگز تحویل خواهد شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد, بیش از یک‌هزار اسناد در روستاهای شمال کشور و بیش از یک‌هزار و 500 سند مسکونی و کشاورزی است که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان, استاندار, فرمانداران واگذار می‌شود.

مدیرکل امور استان‌های سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تصریح کرد: قیمت و ارزش ریالی اسناد واگذاری کشاورزی و مسکونی بیش از 152 میلیارد تومان بوده و مساحت آن بیش از 6 هزارو 200 هکتار است که به مردم مناطق محروم شمال کشور واگذار می‌شود.

وی یادآور شد: به نیت 14 معصوم در این مراسمات که در شهرهای بندر ترکمن و بندرگز و جام خانه برگزار می‌شود, به طور نمادین به 14 نفر اهدای اسناد خواهد شد.