تاریخ : 1397,پنجشنبه 22 شهريور21:23
کد خبر : 281982 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

ارزانترین کرکره برقی‌ها و مزایای آن

مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد: فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی می شود

خبرنامه دانشجویان ایران: کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار ترکیبی از کرکره های قدیمی دستی و افزونه هایی از مدارات مرتبط وموتور الکترونیکی ، جهت باهوش کردن سیستم حرکتی آن می باشد.

قیمت کرکره برقی اتوماتیک یادرب ریموت دارمعمولا بسته به نوع تیغه و متریال ساخته شده دارد. تیغه کرکره برقی اتوماتیک ( درب ریموت دار) ارزان قیمت و از جنس آلومینیم ضایعات می باشد .این نوع از کرکره برقی اتوماتیک( درب ریموت دار ) بعد از مدت کوتاهی به صدا افتاده و به مرور قفل های آن مستهلک و در انتها از هم جدا خواهند شد.

کرکره اتوماتیک برقی ( درب ریموت دار ) مناسب باید از مواد اولیه خالص و آلومینیوم تهیه شود . این نوع از تیغه کرکره برقی اتوماتیک یا درب ریموت دار که ریخته گری تولید شده، نسبت به تیغه کرکره برقی یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود استحکام کمتری دارد.

برای دیدن انواع کرکه برقی ها با قیمت مناسب لطفا روی لینک کرکره برقی کلیک نمایید

 مراحل ساخت تیغه کرکره اتومات یا تیغه کرکره ریموتی اکسترود بدین صورت می باشد: فشاری که پرس اکستروژن به مواد مذاب آلومینیوم وارد می کند تا آلومینیوم به شکل تیغه کرکره از قالب خارج شود، باعث افزایش استحکام تیغه های کرکره برقی اتومات یا تیغه کرکره ریموتی می شود و همچنین در مراحل بعدی ،سختی کاری روی تیغه استاندارد کرکره برقی اجرا می شود که ممکن است در تیغه های ارزان قیمت کرکره برقی چنین فرایندی صورت نپذیرد. ویژگی های انواع موتور و تیغه های کرکره برقی ( تیغه های کرکره ریموت دار ) : موتور توبولار (موتورهای توبولار در ظرفیت های ۳۰ ، ۶۰، ۸۰ ،۱۰۰ ،۱۲۰ و ۱۴۰ نیوتن قابل نصب داخل شفت های گرد و هشت پر در فضای بسیار کم حرکت روان ، صدای کم و ایمنی بسیار بالا دارای سیستم خلاص کن دستی در هنگام قطع برق مناسب برای ورودی های عریض تا حداکثر ۶ متر موتور ساید ( SideMotors) موتورهای ساید در ظرفیت های ۳۰۰ ،۵۰۰ ، ۶۰۰،۶۵۰ و ۷۵۰ نیوتن دارای چهارعدد لمینیت سوییچ امکان اتصال به چراغ سردر مناسب برای ورودی های عریض مانند انبارها ،کارگاهها و سردخانه ها مجهز به سیستم خلاص کن درهنگام قطع برق قابلیت فرمان پذیری توسط کلید دستی ، ریموت کنترل ، کارت خوان تیغه کرکره یا تیغه ریموتی تیغه آلومینیومی دو جداره فوم دار تیغه آلومینیومی دو جداره بدون فوم تیغه آلومینیومی تک جداره ساده و پانچ شده تیغه پلی کربنات تیغه گالوانیزه میله ای ( مشبک ) تیغه گالوانیزه تک جداره پانچ شده تیغه گالوانیزه تک جداره ساده تیغه ضد سرقت شرایطی که باید برای رنگ کرکره برقی یا ریموتی مد نظر گرفت بدین صورت می باشد.

یک رنگ الکترواستاتیک کرکره برقی اتوماتیک یاکرکره برقی ریموتی که باید چندین سال در شرایط جوی نامساعد اعم از تابش شدید نور ، باران ، برف و انواع مشابه ، دوام لازم را داشته باشد. مواد ، جنس رنگ و درجه حرارت کوره از جمله فرایندهایی است که در کیفیت تولید رنگ کرکره اتوماتیک برقی ریموت دار دخالت دارند. خصوصیات ویژه کرکره برقی کرکره ریموت دار

جلوگیری از اتلاف انرژی
اشغال فضای کم برای نصب ، نصب آسان و سریع
نمایی زیبا در زمان بسته بودن
قابل ارائه در رنگ ها و طرح های مختلف برای هماهنگی با نما
گزینه ای با ایمنی و استحکام بالا
محافظ در برابر عوامل جوی ، طوفان های سهمگین ، بارندگی و تابش خورشید
قابلیت کنترل از راه دور کرکره برقی به صورت هوشمند
قابلیت عملکرد دستی و اتوماتیک و استفاده از انرژی برق به صورت ذخیره

ارزانترین کرکره برقی‌ها و مزایای آن

مزایای کرکره برقی
یکی دیگر از اجزای ساختمان که امروزه استفاده زیادی دارد کرکره برقی است. که در گذشته تنها برای مغازه از آن استفاده می شد اما امروزه کاربرد گسترده ای دارد و به مروز زمان دچار تغییرات و پیشرفت هایی شده است .کرکره برقی با نیروی الکتریکی کنترل می شود و یکی از مهم ترین ویژگی آن کاهش نیروی انسانی برای باز و بسته کردن آن است و می توان کرکره برقی را با استفاده از یک ریموت از فاصله دور باز یا بسته کرد.کرکره برقی در انواع رنگ ها و طرح ها وجود دارد و می توان با توجه به نوع ساختمان رنگ و طرح مناسب کرکره را انتخاب کرد.کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک تنوع و زیبایی زیادی دارد.کرکره برقی با توجه به مدل آن کاربرد مختلفی دارد.

برخلاف کرکره معمولی که پس از مدتی کیفیت و کارایی خود را از دست می دهد،طول عمر کرکره برقی زیاد است و کیفیت خود را تا چندین سال از دست نمی دهد و با دوام است.کرکره برقی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است و قطعات آن به راحتی قابل تعویض و تعمیر است.بنابراین تعمیر کرکره برقی بر خلاف کرکره معمولی بسیار راحت و آسان است.در گذشته با خراب شدن قطعه ای از کرکره معمولی کرکره به طور کامل از کار می افتاد و تعمیر آن بسیار دشوار بود.کرکره برقی همچنین برای هر آب و هوایی مناسب است و تکنولوژی بالای آن در هر آب و هوای گرم و سرد و بارانی از فرسایش آن جلوگیری می کند و شرایط آب و هوایی نمی تواند عمر آن را کاهش دهد.

کرکره برقی انواع مختلفی دارد و در هر مکانی و با هر ارتفاع و طول و عرضی قابل استفاده است و محدودیتی ندارد.کرکره های معمولی که در گذشته استفاده می شد سر و صدای زیادی داشت اما در کرکره برقی سر و صدا بسیار کاهش داده شده است و هنگام باز و بسته کردن صدا ایجاد نمی شود و تنها در صورتی که دچار خرابی شده باشند ممکن است صدا ایجاد کنند.
به طور کلی از جمله مزایای کرکره برقی عبارتند از:
-
استفاده از نیروی الکتریکی به جای نیروی انسانی
-زیبایی و تنوع
-عمر طولانی
-تعمیر آسان
-مناسب با هر شرایط آب و هوایی
-قابل استفاده در هر طول و ارتفاعی
-کاهش آلودگی صوتی

کرکره برقی از نظر جنس ونوع کارکرد ،انواع مختلفی دارد.و از نظر نوع کارایی به کرکره برقی و کرکره برقی پارکینگی می توان اشاره کرد و بر حسب جنس می توان به انواع کرکره برقی شیشه ای ،کرکره برقی آلومینیومی،کرکره برقی فولادی اشاره کرد.

کرکره برقی شیشه ای حالتی شبیه به شیشه دارد و در برخی مغازه ها استفاده می شود و در صورتی که کرکره بسته باشد درون مغازهاز بیرون مشخص می شود.به این کرکره برقی ،کرکره برقی شفاف نیز گفته می شود و تیغه این نوع کرکره برقی گران تر از انواع دیگر است.

کرکره برقی آلومینیومی تنوع رنگ زیادی دارد و در موارد زیادی استفاده می شود و می توان گفت این نوع کرکره برقی بیشترین استفاده را دارد.

کرکره برقی فولادی نوع دیگری از کرکره برقی است که در برابر ضربه و حرارت و سرقت بسیار مقاوم است و برای افرادی که امنیت برایشان اهمیت دارد این نوع کرکره برقی انتخاب مناسبی است.به کرکره برقی فولادی ،کرکره برقی رول گیتر نیز گفته می شود.

کرکره برقی از چند قسمت تشکیل می شود.برای مثال تیغه کرکره برقی،موتور کرکره برقی،شفت ،ریل و... برخی از قطعات کرکره برقی است و هر کدام از این قطعات خراب شود می توان به راحتی آن را تعمیر کرد یا تعویض کرد.نوع موتور کرکره برقی و نوع تیغه کرکره برقی و بسیاری از قطعات دیگر کرکره برقی و همچنین طول و ارتفاع آن و... قیمت کرکره برقی را تعیین می کند.

درب ریلی چه کاربردی دارد
درب اتوماتیک ریلی را درب اتوماتیک کشویی نیز می نامند ، امنیت بالای نسبت به دربهای کرکره ای دارد اما فضای بیشتری را اشغال می کند. امکان آنکه درب ریلی درب کشویی معمولی به اتوماتیک (هوشمند) تغییر دهید به راحتی و با هزینه کم امکان پذیر بوده و نیازی به تعویض درب نیست . با توجه به اینکه ورودی هایی که این نوع درب در آن نصب می شود معمولا کمتر باز و بسته می شوند ، لذا عمر مفید قطعات آن خصوصا موتور آن طولانی است .

درب های ریلی عموما به دو نوع طبقه بندی می شوند درب های پارکینگی به طور مثال یکی از درب هایی اتوماتیک ریلی درب Gator است این درب ها تا وزن 600 کیلو و توان مصرفی 24 ولت و امکان قرار گیری تا 6 متر را دارند. البته باید مد نظر داشت که تنوع درب های اتوماتیک و البته از نوع پارکینگی ریلی بسیار زیاد است و هرکدام از این درب ها با توجه به موقعیت قرار گیری از لحاظ نوع ، اندازه ، توان مصرفی متفاوت هستند.

درب ریلی اغلب برای پارکینگ منازل و کارخانجات و ... مورد استفاده قرار می گیرد و برای پارکینگ منازل از درب ریلی کوچکتر استفاده می شود .قیمت درب ریلی با توجه به اندازه طول و عرض و موتور استفاده شده در آن متفاوت است. درب ریلی قابلیت تردد متعدد دارد و باز و بسته کردن درب های ریلی آسان و راحت است و با ریموت یا تلفن همراه و ... باز و بسته می شوند.با نصب باتری ذخیره کننده در زمان قطع برق نیز به راحتی باز و بسته می شود.اغلب درب ریلی اتوماتیک دارای سنسور هستند و در صورت مشاهده مانع سرعت آن ها کاهش یافته و کنترل می شود.درب های ریلی همچنین کمترین صدا را دارند و قدرت بسیار بالایی دارند.سرعت بالای درب های ریلی از ویژگی های مهم آن هاست.


کد خبرنگار : 16