تاریخ : 1397,جمعه 23 شهريور19:36
کد خبر : 282028 - سرویس خبری : خبرهای ویژه

در شب چهار هیات محبان روح الله صورت گرفت؛

حضور حجت الاسلام محمدیان در یک هیات «تشکیلاتی» دانشجویی +عکس

هیئت محبان روح الله که چندین سالی است در تهران و دانشگاه سمنان مراسمات عزا و شادی اهل بیت(ع) را با حضور دانشجویان دانشگاه سمنان برکزار می کند در دهه اول محرم نیز با برگزاری مراسم عزای ابا عبدالله باعث که دانشجویان زیادی برای عزاداری به این هیئت بیایند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سال‌های سال است که دانشجویان سمنانی «هیئت محبان روح الله» این دانشگاه را برای خود مأمنی قرار داده‌اند و این هیات به یکی از دل خوشی‌های عموم دانشجویان که اکثرا غیربومی هستند در شهر کمتر برخوردار و کویری سمنان بدل شده است.

این علاقه و ارادت تا آنجا پیش رفته است که حتی پس از آنکه دانشجویان از این دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند، گاها در مراسمات این هیئت شرکت کرده و دورادور اخبار مربوط به آن را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند.

شب گذشته نیز مراسم عزاداری در این هیئت دانشجویی برگزار شد و دانشجویان قدیمی و جدید این هیئت چهارمین شب از سوگ ایام محرم و عزای ابا عبدالله الحسین را برگزار کردند.

نکته جالب مراسم شب چهارم از دهه‌ی اول محرم، حضور حجت الاسلام محمدیان رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور بود که باعث دلگرمی این دانشجویان نیز شد.

تصاویر مراسم شب چهارم عزای امام حسین(ع) در هیئت محبان روح الله:


کد خبرنگار : 83