تاریخ : 1397,سه شنبه 27 شهريور20:52
کد خبر : 282702 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تخلیه دفتر انجمن اسلامی در دانشگاه شهیدبهشتی بدون هماهنگی

معین رضیئی دبیر انجمن اسلامی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: حراست دانشکده مامایی و پرستاری بدون هماهنگی اموال دفتر خواهران این انجمن را تخیله و به مکان نامعلومی انتقال داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، حراست دانشکده مامایی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در اقدامی عجیب در تعطیلات تابستانی بدون هماهنگی اموال دفتر خواهران  انجمن اسلامی دانشجویان ( 1348) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تخیله کرده و به مکان نامعلومی انتقال داده است.

معین رضیئی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ( 1348) دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این رابطه به فارس گفت: هر ساله در شهریور ماه دانشکده پرستاری و مامایی میزبان وزارت بهداشت و اساتید طرح کننده سوال آزمون برد است، امسال هم این اتفاق رخ داد و حراست وزارت بهداشت هم برای اینکه اتاقی را برای اساتید فراهم کند روی اتاق‌های دست می‌گذارد که یکی از آنها دفتر انجمن بود.

وی ادامه داد: حراست دانشکده هم بدون هماهنگی اموال و اسناد دفتر خواهران انجمن را تخیله و به مکان نامعلومی می‌برد و علیرغم گذشت چندین روز هنوز اسناد و اموال انجمن بازگردانده نشده است و علیرغم وعده‌ای که روز گذشته داده شد هنوز اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

رضیئی تصریح کرد: ما هنوز منتظریم اموال و اسناد انجمن به ما پس داده شود، این اموال غیر از اینکه جزو اموال بیت‌المال است ، اسناد خصوصی افزاد هم در آنها وجود دارد و همین موضوع را برای حساس کرده است.

وی گفت:  ما مسئول این نقض حقوق آشکار را مستقیما مجموعه مدیریت دانشکده پرستاری و مامایی می‌دانیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.


کد خبرنگار : 83