تاریخ : 1397,شنبه 31 شهريور21:25
کد خبر : 283048 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بهسازی خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در تابستان امسال خوابگاه های دانشجویی با هزینه ای بیش از ۳۰ میلیارد ریال تحت پوشش طرح بهسازی و بازسازی قرار گرفتند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، امیررضا صالح مقدم با اعلام این خبر افزود: با توجه به قدمت و فرسودگی خوابگاه های دانشجویی و بر اساس مصوبه هیات رییسه دانشگاه، پروژه بهسازی خوابگاه های دانشجویی برای پیگیری مورد تصویب واقع شد. 

وی گفت: تلاش های مضاعفی صورت گرفت که روند بازسازی خوابگاه ها به نتیجه ای مطلوب و استاندارد برای اسکان دانشجویان برسد.

صالح مقدم با اشاره به اینکه در این طرح خوابگاه های قائم (عج)، بهارستان یک و دو و بوستان زیر پوشش قرار گرفتند خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی، تعویض سستم فاضلاب، تعویض کف پوش ها، سم پاشی، بهسازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تجهیز خوابگاه ها به وسایل مورد نیاز از جمله اقداماتی است که صورت گرفته است.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه اسکان دانشجویان از ۲۴ شهریور آغاز شده است، تاکید کرد: در کنار اسکان دانشجویان قدیمی دانشگاه، بخشی از خوابگاه بهارستان ۲ ،۳ و گلستان برای  اقامت دانشجویان جدید دانشگاه اختصاص داده شده است که پس از مراحل نام نویسی اولیه اسکان داده می شوند.

صالح مقدم با اشاره به تعداد دانشجویانی که اسکان داده می شوند، گفت: برای تمام دانشجویان دختر و پسر متقاضی خوابگاه ورودی ۹۷-۹۸ آمادگی اسکان خوابگاهی را خواهیم داشت.

وی افزود: در بخش اسکان دانشجویی با مشکل خاصی مواجه نخواهیم بود. طبق سنوات گذشته به دانشجویان شهریه پرداز، رزیدنتی و مهمان و انتقالی هم که متقاضی خوابگاه باشند با رعایت مصوبات ستاد اسکان دانشجویی، خوابگاه ارائه می دهیم.