تاریخ : 1397,سه شنبه 03 مهر11:14
کد خبر : 283500 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نظام جمهوری اسلامی با هیچ کشوری رودربایستی ندارد

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:سوابق و گذشته نشان داده که هرکجا که گروه های تروریستی پایشان را از گلیمشان درازتر و به حریم مردم تعدی کرده و باعث ناامنی شده اند؛جمهوری اسلامی بی محابا و بدون ملاحظه،اقدامات قاطعی در این زمینه انجام داد داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، محسن کوهکن با اشاره حادثه تروریستی اخیر در اهواز گفت:همه دنیا می دانند که جمهوری اسلامی بر حرکت های گروه های تروریستی در منطقه تساط دارد.

وی با بیان اینکه ما کشوری نیستیم که اطلاعات منطقه را نداشته باشد،ادامه داد:تا زمانیکه عواملی که دراین مجموعه ها و گروه های نظامی تروریستی تعریف می شوند،اقدامی علیه ملت انجام ندهند،جمهوری اسلامی خویشتن داری می‌کنند.

گروه های تروریستی پا را از گلیمشان درازتر کرده اند

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:سوابق و گذشته نشان داده که هرکجا که این گروه های تروریستی پا را از گلیمشان درازتر کرده اند به خصوص به حریم مردم تعدی کرده و باعث ناامنی شده و  جان زن بچه مردم را به خطر انداختند؛جمهوری اسلامی بی محابا و بدون ملاحظه،اقدامات قاطعی در این زمینه انجام داد داده است.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرتاب موشک های نقطه زن سپاه به مقر داعش و حزب دموکرات عراق، افزود:به عنوان نمونه پرتاب موشک به مقر داعش در سوریه بود که پایگاه موشکی آن ها را هدف قرار داد و همینطور موشک‌های نقطه زن سپاه که شناسایی دقیقی نیز داشتند.

کوهکن با تاکید بر اینکه اطلاعات کاملی از منطقه  و  حرکات تروریستی که انجام می شود،داریم مطرح کرد:معنا و مفهوم آن این است که عاملان و همینطور کسانی که هماهنگ کننده هستند و آنها که منابع مالی را تامین می کنند،باید هزینه این گونه اعمال وحشیانه را بپردازند.

کشورهای پشت انگشتی عربی در منطقه  باید هزینه حمایت از حرکات تروریستی را بپردازند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به واکنش مشاور ولیعهد ابوظبی به حمله تروریستی در اهواز ،تصریح کرد:قطعاً کشورهای پشت انگشتی عربی در منطقه که گاهی اوقات از یک حرکت بیش از حد مشعوف و شاد می شوند، اینها باید هزینه حمایت از این حرکات خطرناک را بپردازند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که نظام جمهوری اسلامی هیچ رودربایستی و تعارفی با هیچ کشوری ندارد،گفت:هزینه این گونه عملیات ها را در داخل کشور و استان های مرزی را باید به قدری برای آنها بالا ببریم که این گروهک های بی ریشه تروریستی، در آینده مایوس شده و به هر جهت به سمت و سوی تصمیم گیری برای این قبیل کارهای پوچ، بی ارزش نظامی و تروریستی نداشته باشند.