تاریخ : 1397,سه شنبه 03 مهر13:35
کد خبر : 283530 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تولید ۱۵روز خود را راهی بازار کنید تا قیمت افت کند

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اعلام اینکه خودروسازان می‌گویند روزانه ۱۵۰۰ خودرو تولید می‌کنند، افزود: اگر فقط خودروسازان تولید ۱۵ روز خود را در کوتاه‌مدت راهی بازار کنند بخش زیادی از نیاز بازار تأمین و آرامش در بازار حاکم خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سعید مؤتمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اینکه بازار خودرو همچنان با بلاتکلیفی روبه‌رو است، اظهار داشت: خودروسازان باید در طرح‌های فروش خود تحویل سریع خودروها را در اولویت قرار دهند و متأسفانه با فروش‌های بلندمدت دردی از بازار خودرو دوا نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه خودروسازان می‌گویند روزانه 1500 خودرو تولید می‌کنند، افزود: اگر فقط خودروسازان تولید 15 روز خود را در کوتاه‌مدت راهی بازار کنند بخش زیادی از نیاز مردم تأمین و آرامش در بازار حاکم خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، گفت: فروش‌های مدت‌داری که دو شرکت ایران خودرو و سایپا آغاز کرده‌اند به هیچ عنوان روند صعودی قیمت‌ها را در بازار متوقف نخواهد کرد.

مؤتمنی با ابراز اینکه حدود 2 ماه خودروسازان عرضه محصولات خود را به بازار متوقف کرده بودند، افزود: مدیریت تقاضا در بازارِ بلاتکلیف خودرو زمان‌بر است و این معضل فقط با عرضه سریع محصولات رفع خواهد شد.