تاریخ : 1397,چهارشنبه 04 مهر10:58
کد خبر : 283684 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

آمریکا از نفوذ و اقتدار منطقه ای ایران وحشت دارد

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا گفت: آمریکا از نفوذ و اقتدار منطقه ای ایران وحشت دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با اشاره به حساسیت برهه زمانی سفر روحانی به نیویورک گفت: با توجه به شرایط کنونی شرایط این سفر روحانی و حضور در سازمان ملل با همه دوره های قبل متفاوت و حساس است.

وی ادامه داد: شخص رئیس جمهور به عنوان نماینده ملت ایران در سفر خود به نیویورک باید  به این مساله توجه کند که هیئت حاکمه آمریکا با ریاست یک فرد دو شخصیتی مدیریت می شود و هیچ گونه اعتمادی به نظرات و کارهای او نیست.

وی در ادامه با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اظهار کرد: در دوران ترامپ این بی اعتمادی به آمریکا بیشتر شده است چراکه اکنون متحدان اروپا نیز به خاطر نقض عهدهای متعدد آمریکا شاکی هستند و در نتیجه باید رئیس‌‌جمهور قاطعانه برخورد کند و البته با شرایط کنونی اجماع جامعه بین المللی درباره این مساله کار ساده‌ای خواهد بود .

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان تصریح کرد: آمریکا از نفوذ و اقتدار منطقه ای ما وحشت دارد و تجربه لیبی و کره شمالی و برجام در مقابل ما قرار دارد بنابراین ما باید در مقابل آمریکا موضع مقتدرانه داشته باشیم.