تاریخ : 1397,چهارشنبه 04 مهر13:03
کد خبر : 283728 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به دکتر تاجگردون

در بخشی از این نامه آمده است: لازم به ذکر است که وظیفه ی جنابعالی این است که حقایق را بیان و به آشکارکردن ماموریت های مخرب بپردازید و از خیانت بیشتر و مقابله با اعمال نفوذ جلوگیری نمایید. همه مردم شریف ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال حق هستند و آسیب این نهان کاری به خود نمایندگان از جمله جنابعالی بازتاب میشود و اعتبار و اعتماد مردم را نسبت به مجلسیون میکاهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به دکتر تاجگردون پیرامون حواشی و اظهارات اخیر وی نامه نوشت.

باسمه تعالی

و آنها را اصلاح کن و از روش مفسدان پیروی منما. (سوره اعراف آیه 142)

نماینده ی مردم گچساران و باشت جناب آقای دکتر تاجگردون

در پی صحبت های جنابعالی در جلسه کمیسیون درخصوص تهاتر بدهیهای دولت و بخش خصوصی فرمودید: (شک ندارم بانک مرکزی و سیستم بانکی و برخی از ارکان دولت تعمدا ماموریت دیر خرابتر شدن اوضاع و اذیت کردن مردم را دارند.)

لذا با درنظرگرفتن شرایط و مشکلات معیشتی مردم و جامعه این صحبت شما عکس العمل گسترده ای داشته است که خواهان شفاف سازی این ادعا با انتشار اسناد مربوطه برای مردم هستیم.

لازم به ذکر است که وظیفه ی جنابعالی این است که حقایق را بیان و به آشکارکردن ماموریت های مخرب بپردازید و از خیانت بیشتر و مقابله با اعمال نفوذ جلوگیری نمایید. همه مردم شریف ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال حق هستند و آسیب این نهان کاری به خود نمایندگان از جمله جنابعالی بازتاب میشود و اعتبار و اعتماد مردم را نسبت به مجلسیون میکاهد.

طبق اصل ۸۴ قانون اساسی نمایندگان ملت با قبول تکلیفی که به علت نمایندگی مردم برعهده می‌گیرند حق دارند درهمه مسایل داخلی و خارجی کشور اظهار نظر کنند. لذا ما بعنوان جمعی از دانشجویان این مرز و بوم و موذن جامعه و مردم از شما خواستاریم، باتوجه به گفته هایتان، با عزم جدی پیگیر برخورد با متخلفین و خائنین بانکی و اقتصادی باشید و مأموریت دهندگان را به مردم معرفی کنید و نقش رییس دولت ، فرمانده ی اقصاد مقاومتی و رییس بانک مرکزی را در این ماموریت های عمدی روشن بفرمایید.