تاریخ : 1397,سه شنبه 17 مهر05:08
کد خبر : 285521 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

وجود ۸۳ سوئیت ویژه دانشجویان متاهل در دانشگاه امیرکبیر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با بیان اینکه ظرف ۴ سال اخیر تعداد سوئیت‌های دانشجویان متاهل از ۳۵ به ۸۳ واحد رسیده از تلاش برای توسعه این بخش و توجه بیشتر به این دسته از دانشجویان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جواد شکرالهی مغانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره تعداد سوئیست‌های دانشجویان متاهل این دانشگاه گفت: متأسفانه فقط ۸۳ واحد خوابگاه متاهلین در این دانشگاه وجود دارد ولی نیازهای این بخش بسیار بیشتر از این تعداد است.

وی افزود: به دلیل کمبود خوابگاه‌های دانشجویان متاهل مجبور هستیم به صورت نوبتی به این دانشجویان سوئیت بدهیم که البته بیشتر این سوئیت‌ها به دانشجویان دکترا داده می‌شود. اما می‌کوشیم این بخش را توسعه بیشتری داده و توجه لازم را به رفع مشکلات اسکان دانشجویان متاهل اختصاص دهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در پایان خاطرنشان کرد: ظرف 4 سال گذشته با آنکه مشکلات زیادی داشتیم اما با همراهی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امیرکبیر و هیأت رئیسه و صندوق رفاه دانشجویان تعداد خوابگاه‌های متاهلین این دانشگاه را از ۳۵ واحد به ۸۳ واحد رسانده‌ایم.