تاریخ : 1397,سه شنبه 17 مهر13:24
کد خبر : 285585 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

معتمدی:

امیرکبیر قدیمی‌ترین و بزرگترین دانشگاه صنعتی کشور است

رئیس دانشگاه امیرکبیر: دانشگاه امیرکبیر قدیمی‌ترین و از نظر جمعیت دانشجویی و اساتید بزرگترین دانشگاه صنعتی کشور است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، سید احمد معتمدی عصر امروز در نشست روسای کانون‌ها و چهره‌های برجسته دانشگاهی و آیین رونمایی از اندیشکده راهبردی انرژی که در محل دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه امیرکبیر قدیمی‌ترین و از نظر جمعیت دانشجویی و اساتید بزرگترین دانشگاه صنعتی کشور است. این دانشگاه بیش از ۱۴ هزار دانشجو٬ ۵۲۵ عضو هیئت علمی و ۱۶ دانشکده در بیشتر رشته‌های مهندسی دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: با توجه به قدمتی که این دانشگاه دارد پس از انقلاب اسلامی اقدامات موثری انجام شده و دانشگاه امیرکبیر را به دانشگاهی معتبر بدل کرده است سعی شده با برنامه‌های راهبردی به کمک استادان٬ گام‌های موثری برداشته شود.

وی با بیان اینکه اصلاحات ساختاری مناسبی در دانشگاه آغاز شده است گفت: یکی از رموز این موفقیت همدلی بین خانواده دانشگاه امیر کبیر است. با همکاری استادان و دانشجویان توانسته ایم محیط خوبی را در دانشگاه ایجاد کنیم در پنج سال گذشته فعالیت‌های دانشجویی دو و نیم برابر شده و تنش‌ها نیز کاهش یافته است هرچند که در همه زمینه‌ها می‌توان بهتر عمل کرد.