تاریخ : 1397,پنجشنبه 19 مهر13:25
کد خبر : 285882 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

جزئیات برگزاری اجتماع هیات‌های دانشجویی در دانشگاه تهران

مسئول برگزاری اجتماع هیات‌های دانشجویی جزئیاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، رفیعی، مسئول برگزاری اجتماع هیئت‌های دانشجویی در گفتگو با دانشجو، در خصوص جزئیات برگزاری این اجتماع گفت: قبل از برگزاری پیاده روی اربعین دانشجویانی که قرار است به این سفر اعزام شوند در مانور همگانی و اجتماع عمومی بتوانند رویدادی را برگزار کنند و از این طریق علاوه بر اینکه هم افزایی هیئت‌ها را داشته باشند در فضای اقتصادی امسال که زیارت اربعین تحت الشعاع قرار گرفته بتوانند با ارائه محتوا‌ها فضایی رسانه‌ای خبری ایجاد کنند که به پر شور برگزار شدن پیاده روی اربعین موثر باشد.

وی افزود: مدتی است که در فضای رسانه‌ای به اختلافات کشور ایران و عراق پرداخته می‌شود به همین جهت از کاروان‌های دانشگاه‌های تهران که قرار است در اربعین شرکت کنند برای شرکت در این گردهمایی دعوت کردیم که در این خصوص نیز روشنگری‌هایی صورت گیرد.

مسئول برگزاری اجتماع هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های تهران یادآور شد: هدف دیگر برگزاری این اجتماع علاوه بر زیارت اربعین این است که احساس مسئولیتی در دانشجویان ایجاد شود که چه کاری انجام دهند که مجمع جهانی امام حسین علیه السلام پرشورتر برگزار شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: تمام هیئت‌های دانشگاه‌های تهران و کاروان‌های عتبات که مسئول برگزاری این سفر هستند شرکت می‌کنند.

لازم به ذکر است، اجتماع پرشور هیات های دانشجویی دانشگاه های تهران، از 22 تا 24 مهرماه به مدت سه شب در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.