تاریخ : 1397,دوشنبه 23 مهر17:52
کد خبر : 286432 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

حمزه دستیار، دبیر کمیته بین‌الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل کشور:

پیام جوانان انقلابی ایران همزمان با راهپیمایی اربعین به جوانان امت اسلام ابلاغ می‌شود

حمزه دستیار مسئول کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: امروزه لزوم وحدت اسلامی، اشتراک ظرفیت‌ها و همفکری جوانان و دانشجویان مسلمان با توجه به اسلام زدایی و اسلام هراسی استکبار جهانی و تحولات جهان اسلام به شدت احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار صنفی- آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور از مردم برای انتقال پیام دانشجویان ایران به جوانان جهان اسلام درخواست همکاری کرد.

حمزه دستیار، مسئول کمیته ی بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور طی نامه ای از مردم خواست تا با مشارکت و ارائه ی پیشنهادات خود به این تشکل دانشجویی از ظرفیت های راهپیمایی اربعین بیش از پیش استفاده گردد.

در متن این پیام آمده است:
این حرکت عظیمِ مردم از ایران، از کشورهای دیگر اسلامی، از هند، از اروپا، حتّی از آمریکا و کشورهای دیگر، از راه‌های دور، افرادی می‌آیند در این راه‌پیمایی شرکت میکنند؛ دو روز، سه روز بیشتر یا کمتر - در این راه، پای پیاده حرکت میکنند؛ مردم عراق هم انصافاً با کمال بزرگواری و محبّت پذیرایی میکنند از اینها؛ خیلی حرکت عظیم و پرمعنا و پرمغزی است و کسانی که موفّق میشوند باید مغتنم بشمارند. مقام معظم رهبری ۱۳۹۴/۹/۹

امروزه لزوم وحدت اسلامی، اشتراک ظرفیت‌ها و همفکری جوانان و دانشجویان مسلمان با توجه به اسلام زدایی و اسلام هراسی استکبار جهانی و تحولات جهان اسلام به شدت احساس می شود.
در همین راستا کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در نظر دارد از ظرفیت عظیم راهپیمایی میلیونی اربعین و حضور جوانان مسلمان از کشورهای مختلف جهت ابلاغ پیام جوانان انقلابی ایران اسلامی و در راستای مودت جوانان امت اسلامی استفاده کند، لذا از همه شما ملت مسلمان انقلابی ایران علی الخصوص دانشجویان خط امام و رهبری تقاضا میشود:
محورها، باید ها و نبایدها، موضوعات، نوع ادبیات ،قالب پیام و همه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را جهت غنا و اثرگذاری هر چه بیشتر پیام دانشجویان انقلابی ایران به جوانان جهان اسلام برای ما از طریق زیر ارسال فرمائید.

آدرس جی میل:
Muslim.youth2018@gmail.com

پیام رسان بله :
https://ble.im/muslim_youth2018

کمیته بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور


کد خبرنگار : 86