تاریخ : 1397,جمعه 27 مهر02:37
کد خبر : 286910 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

حل مراحل بازی‌های موبایل

در بازی سرگرم کننده آمیرزا داشتن خلاقیت و هوش کافی حرف اول را می زند و اگر به اندازه کافی خلاق نباشید دچار مشکل خواهید شد. سرعت عمل نیز یکی از مهم ترین فاکتورها در این بازی است که می تواند در به پایان رساندن آن نقش مهمی داشته باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از بهترین بازی های سال های گذشته، بازی بسیار جذاب آمیرزا می باشد که در سال 96 نیز به عنوان برترین بازی سال شناخته شد. دلیلی اصلی موفقیت این بازی ایده به نسبت جدیدی بود که به کار گرفت و طرفداران زیادی به دست آورد از همین رو خیلی ها به دنبال جواب بازی آمیرزا بودند. بازی با سه حرف شروع می شود و در مراحل پایانی تعداد حروف به هفت عدد می رسد و شما باید با حروف داده شده تا می تواید کلمات متفاوت بسازید تا تمام جاهای خالی داده شده در مرحله مورد نظر پر شود و مجوز عبور از آن مرحله را بدست آورید.

در بازی سرگرم کننده آمیرزا داشتن خلاقیت و هوش کافی حرف اول را می زند و اگر به اندازه کافی خلاق نباشید دچار مشکل خواهید شد. سرعت عمل نیز یکی از مهم ترین فاکتورها در این بازی است که می تواند در به پایان رساندن آن نقش مهمی داشته باشد. گرافیک بازی آمیرزا جزء برترین گرافیک های حال حاضر بازی های موبایلی ایرانی می باشد که از بزرگترین ویژگی های آن می توان به طراحی شخصیت های جذاب در طی مراحل مختلف اشاره کرد. توصیه می کنیم این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

اما یکی دیگر از بازی های انتشار یافته در سبک بازی آمیرزا را می توان بازی فندق نام برد که توسط تیم برنامه نویسی و بازی سازی پلاس ناین گیمز تولید و انتشار یافته است. این بازی نیز همانند هم خانواده های خودش توانست خیلی سریع به شهرت برسد و به طوری که همه به دنبال پاسخ بازی فندق بودند. ویژگی بسیار جالب در مورد بازی فندق این است که علاوه بر کیفیت فوق العاده گرافیکی و استفاده از موزیک های متعدد در مراحل بازی، حجم آن بسیار پایین است که این موضوع واقعا در نوع خود جالب می باشد. البته این موضوع را قبلا در بازی های دیگر این تیم دیده بودیم.

از ویژگی های بارز این سبک بازی ها میتوان به موضوع اعتیاد آور بودن آن ها اشاره کرد به طوری که وقتی به انجام آن ها می پردازیم به خودمان می آییم و می بینیم 10 برابر آن چه که فکر ی کردیم برایش زمان گذاشته ایم! روز به روز نیز به طرفداران این سبک اضافه می شود و پیش بینی می کنیم در آینده نیز با تغییر و تحولات جزئی باز هم شاهد انتشار چنین بازی هایی در مارکت های معتبر اندوریدی باشیم.

سومین بازی که در همین سبک برایتان معرفی خواهیم کرد بازی جذاب باقلوا می باشد که توسط یکی از بهترین تیم های بازی سازی یعنی نردبان اندیشه توسعه یافته است. این بازی پرطرفدار در کافه بازار بیش از 500 هزار نصب فعال داشته است که نشان می دهد محبوبیتش از دو بازی قبلی خیلی کمتر هم نیست. با این حال خیلی ها به دنبال پاسخ گیم باقلوا هستند که البته با کمی جست و جو در اینترنت به این جواب ها دسترسی خواهند داشت ولی هیچ تضمینی نیست که همه جواب های ارائه شده صحیح باشند.

در بازی باقلوا نیز یکی از بهترین ویژگی ها گرافیک جذاب و کاربر پسند است که البته برای بازی سازان حرفه ای همیشه پس از گیم پلی جذاب، یک گرافیک قوی مد نظر است. روال بازی به همان سادگی است که می دانید ولی خوب حتما در مراحل مختلف بازی دچار اشکالاتی خواهید شد که شاید کمی سرعت به اتمام رساندن بازی را برایتان کاهش دهد. انجام این سبک از بازی ها با دوستان و اطرافیان لذت دیگری دارد که به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را تجربه کنید. برای دسترسی به پاسخ این بازی نیز می توانید از طریق همین صفحه اقدام کنید.

نام بازی کلمچین را همه کم و بیش شنیده ایم بازی بسیار سرگرم کننده ای که خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد و محبوبیت غیر قابل وصفی به دست آورد. این بازی نیز از همان بازی های اعتیاد آوری است که به این راحتی ها دست از سرش بر نخواهید داشت. فقط به خاطر داشته باشید که کلمچین را در جمع خانواده و دوستان انجام دهید تا علاوه بر سرگرم شدن گروهی بتوانید راحت تر از پس مراحل مختلف بر آیید. در بازی کلمچین نیز قسمت راهنمایی وجود دارد که در صورت نیاز می توانید در ازای پرداخت سکه های جمع آوری شده از آن ها کمک بگیرید.

ویژگی جالب کلمچین که قبلا در این نوع بازی ها مشاهده نشده بود این است که می توانید فونت بازی را در محیط آن تغییر داده و فونت سنتی استفاده کنید که با توجه به محتوای بازی و موسیقی های استفاده شده تجربه کاملا متفاوتی را برایتان رقم می زند. در این بازی همچنین می توانید با روستاهای مختلف کشورمان و همچنین خانه های روستایی مختلف آشنا شوید و آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف را بیاموزید. اگر هنوز این بازی را انجام نداده اید پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده آن را تجربه کنید.

بازی جذاب غلط نامه بازی آخری است که در این مطلب آن را معرفی می کنیم. سبک این بازی نیز سبک آشنایی است که قبلا در بازی هایی همانند آفتابه نیز دیده بودیم اما غلط نامه ویژگی هایی دارد که می تواند  به راحتی رقبای خود را کنار بزند و انتخاب اول هر شخص برای بازی کردن باشد. در این بازی در مرحله های مختلف تصویری مشاهده می کنید که در آن اشکال مختلفی وجود دارند که به ظاهر کاملا نسبت به هم بی ربط هستند و هیچ وجه تشابهی در آن ها دیده نمی شود اما با کمی تفکر و خلاقیت رابطه ای بین آن ها پیدا خواهید کرد و به جواب درست مسئله می رسید.

خیلی زود روال مشخص بازی را فرا خواهید گرفت و خیلی زود مراحل را به سادگی پشت سر خواهید گذاشت به شرطی که به اندازه کافی خلاق باشید و توانایی پیدا کردن ارتباط بین موضوعات مختلف را دارا باشید. در غلط نامه مراحل ترتیب خاصی از نظر سطح دشواری ندارند و ممکن است در مراحل اولیه برای مدت طولانی متوقف شوید ولی مراحل پایانی را به راحتی هر چه تمام تر پشت سر بگذارید.


کد خبرنگار : 16