تاریخ : 1397,شنبه 28 مهر12:13
کد خبر : 287065 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

توضیحات حسینى درباره خداحافظى‌اش از استقلال

حسینى درباره خداحافظى اش از استقلال بیان کرد :خداحافظی نبود. راستش را بخواهید یک سوءتفاهم بود و بعد از بازى با نفت مسجد سلیمان این سوء تفاهم برطرف شد و خدا را شکر بازی کردم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال  بعد از برد تیمش  برابر سایپاگفت:بازی سختى مقابل تیم خوب سایپا داشتیم و خدا را شکر با برد توانستیم از زمین خارج شویم.

او درباره قرار گرفتن در ترکیب تیم افزود: 5 ماه بود که بازی نکرده بودم و راستش را بخواهید 20 دقیقه اول بازى بسیار برایم سخت بود و در شرایط بازی نبودم اما جا دارد از شفر تشکر کنم چرا که او دوباره به من میدان داد و به امید خدا  بتوانیم روزهای بهتری را با هم داشته باشیم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: دوست داشتم صحبت هایى را هم انجام دهم. همه ما یک تیم هستیم و یک هدف را دنبال می کنیم. از هواداران تشکر می کنم که در این 5 ماه از من حمایت کردند و مرا فراموش کردند و همین موضوع باعث دلگرمی من شد تا بتوانم دوباره باقدرت برگردم. خیلی از طرفداران شاید مرا دوست داشته باشند اما من دوست ندارم این علاقه باعث شود تا به کسی از کادرفنی در فضای مجازی بی احترامی شود. دست همه هواداران را می بوسم ولى دوست ندارم از طرف من به فردى بی احترامی صورت بگیرد به امید خدا که بتوانیم روزهای خوبی را در استقلال داشته باشیم.

او درباره بسته نگه داشتن دروازه اش در دقایق پایانى بازى توضیح داد:توقعم از خودم خیلی بیشتر از این حرف هاست.20 دقیقه اول اصلا در شرایط بازی نبودم و دوست نداشتم گل بخورم. اما در این 5 ماه فقط تمرین کردم و با خیلی از مسائل هم کاری نداشتم. خدا هم مرا دوست دارد و جواب زحماتم را داد.

حسینى درباره خداحافظى اش از استقلال بیان کرد :خداحافظی نبود. راستش را بخواهید یک سوءتفاهم بود و بعد از بازى با نفت مسجد سلیمان این سوء تفاهم برطرف شد و خدا را شکر امروز بازی کردم. خیلی دوست دارم این انسجامی که در این بازی در تیم هست ادامه پیدا کند و هیچ مشکلی پیش نیاید.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال درباره بازگشت به روزهاى اوج گفت :این بستگی به نظر شفر دارد و من تمریناتم را با جدیت دنبال می کنم و دوست دارم هر روز پیشرفت کنم و نمی خواهم درجا بزنم. با این حال باید بگویم شفر تصمیم آخر را می گیرند و از این پس هم هر چه ایشان بگویند، همان می شود.

حسبنى درباره احساساتى شدنش گفت :من عاشق  استقلال هستم. باورتان نمی شود یک بازی هم بازی نکردن در استقلال برای من خیلی مهم است. شما نمى دانید یک شب قبل از هر بازى که مى خواهم در درون دروازه باشم خواب ندارم بازی با فولاد اگر یادتان باشد، به خاطر از دست دادن دربی کارهایی کردم. هیچ کس به این فکر نکرد که یک دقیقه بازی کردن در استقلال هم برای من خیلی مهم است. شاید خیلی ها این را بگذارند پای اینکه احساساتی هستم اما بگذارید بگویند احساساتی هستم.