تاریخ : 1397,شنبه 28 مهر22:00
کد خبر : 287156 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

در راستای مسمومیت بیش از ۱۰۰ دانشجو؛

مسئولان دانشگاه کوثر بجنورد ویروس غذا را تکذیب کرده‌اند

مسئول بهداشت شورای صنفی دانشگاه کوثر بجنورد با اشاره به مسمومیت بیش از ۱۰۰ دانشجوی این دانشگاه گفت: برخی دانشجویان گفته‌اند دیگر غذای سلف را نمی‌خورند و دانشگاه باید پول غذایشان را برگرداند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معصومه جهانگیری، مسئول بهداشت شورای صنفی دانشگاه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مسمومیت بیش از 100 دانشجوی دانشگاه کوثر بجنورد در شب چهارشنبه 25 مهرماه گفت: برخی دانشجویان معتقدند مشکل از ماهی ظهر بوده و برخی نیز میگویند دلیل این مسمویت کوفته شب بوده است.

جهانگیری ادامه داد: خبر‌های اولیه از حاکی از آن  است که ویروس عامل بیماری دانشجویان بوده؛ اما فعلا نمی‌دانیم چه ویروسی است. باید به داخل سلف برویم و مواد اولیه را بررسی کنیم.

مسئول بهداشت شورای صنفی خاطرنشان کرد: برخی نیز می‌گویند از آنجا که ماهی طبع سرد دارد و از طرفی ترشی نیز کنار این غذا به دانشجویان داده اند، شاید این موضوع باعث شده طبع سرد بر دانشجویان غلبه کند؛ با این حال ما روز شنبه پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی افزود: هفته گذشته نیز برای برخی دانشجویان مسمومیت اتفاق افتاده بود به این خاطر معتقدیم ویروسی در سلف است؛ لذا برخی دانشجویان به ما گفته اند که دیگر غذای دانشگاه را نمی‌خورند و دانشگاه پول غذای ما را برگرداند.

جهانگیری در پایان گفت: با این حال مسئولان ویروس غذا را تکذیب کرده اند و به این خاطر ما پیگیر هستیم که اگر ضعف از کارمندان باشد، آن‌ها را برکنار کنیم.