تاریخ : 1397,یکشنبه 29 مهر11:21
کد خبر : 287190 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

رئیس جمهور باید گزینه‌های معقول را به مجلس معرفی کند

نماینده مجلس دهم ضمن معرفی گزینه های احتمالی تصدی وزارتخانه‌های اقتصاد، صنعت، تعاون و راه و شهرسازی گفت:رئیس جمهور باید گزینه های معقول را به مجلس معرفی کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، حسین مقصودی، با اشاره به روند معرفی وزرای پیشنهادی وزارتخانه های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در شرایط کنونی گزینه های مختلفی برای تصدی احتمالی وزارتخانه های مربوطه مطرح می شود که در نهایت قطعا رئیس جمهور، چهار نفر را به عنوان وزرای پیشنهادی وزارتخانه های مذکور به مجلس معرفی می کند.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی افرادی مانند دژپسند معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و سید رحمت الله اکرمی معاون نظارت مالی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان گزینه های احتمالی جهت تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی مطرح شده اند که به نظر من هیچ کدام گزینه قابل قبولی برای تصدی این سمت نیستند.

مقصودی گفت: در بحث گزینه های احتمالی تصدی وزارت صنعت، مدن و تجارت، اسامی افرادی مانند رضا رحمانی و هاشمی اعلام شده است.

وی ادامه داد: همچنین از محمد شریعتمداری به عنوان گزینه اصلی دولت برای ارائه به عنوان وزیر پیشنهاد تعاون، کار و رفاه اجتماعی نام برده می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: از طرف دیگر در بحث گزینه های احتمالی تصدی وزارت راه و شهرسازی نیز، افرادی مانند علی اکبر حاج محمدی، قاسم سلیمانی استاندار ایلام و خیرالله خادمی معاون وزیر راه مطرح شده اند.

وی ادامه داد: قطعا رئیس جمهور باید گزینه های معقول و قابل قبولی را برای تصدی وزارتخانه های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می کند تا مورد موافقت نمایندگان مجلس قرار گیرد، البته به نظر من وزرای جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و علوم نیز باید تغییر کنند.