تاریخ : 1397,چهارشنبه 09 آبان11:21
کد خبر : 288555 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

ماجراى شکایت استقلال از قلعه نویى چیست؟

سرمربى اسبق تیم فوتبال استقلال درباره شکایت این باشگاه از وى توضیحاتى را بیان کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، با توجه به باشگاه استقلال براى کسب مجوز حرفه اى مى بایست بدهى طلبکاران خود را تسویه کند اما در این میان این باشگاه در گذشته اقدام عجیبى را علیه امیر قلعه نویى مربى اسبق این تیم انجام مى دهد و شکایتى را علیه او به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه مى دهد.

امیر قلعه نویى نیز در راستاى شکایت استقلال از او اینطور بیان مى کند: در گذشته بیش از یک میلیارد تومان از استقلال طلب داشتم که با توجه به توافقى که صورت گرفت قرار شد بخشى از این رقم در ابتدا پرداخت و مابقى در ٢ قسط پاس شود که تعهدات انجام شد و در آخر متوجه شدم باشگاه استقلال از من به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.

شکایتى که به نوعى صورت مساله را پاک کنند و به دروغ اعلام کنند که این فرد با ما مشکل دارد و با خرید زمان بتوانند مجوز حرفه اى بگیرند.

با این وجود در مرحله بعدى که فتحى به راس کار آمد، نشستى را با وکیل من برگزار کرد که من همانجا اعلام کردم هر آنچه که مورد توافق با فتحى باشد را قبول مى کنم که رقم طلب من هم به ٧٢٠ میلیون تومان رسید که باز هم قرار شد بخشى در ابتدا و مابقی در ٢ قسط دریافت شود.

در حال حاضر از توافق قبلى که قرار بود ماه پیش صورت بگیرد زمان گذشته و تعهد و قرار قبلى نیز فسخ شده محسوب مى شود.