تاریخ : 1397,سه شنبه 15 آبان23:56
کد خبر : 289457 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

رئیس دانشگاه چمران به سوالات صنفی دانشجویان پاسخ داد

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در نشست رفاه دانشجو که در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، خواجه، رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص تعمیرات انجام‌شده در خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) دانشگاه گفت: تمام تلاش مجموعه دانشگاه شهید چمران اهواز این بود که بتوانیم شرایط بهتری را برای اسکان دانشجویان در خوابگاه فراهم کنیم.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: همچنان برخی از بلوک‌های این مجموعه به خدمات نیاز دارند که این مسئله در دستور کار قرارگرفته است.

وی اظهار داشت: در نشست شورای صنفی دانشجویان موضوع توزیع شام پنج شنبه مطرح شد که پس از بررسی اگر در توان دانشگاه باشد این کار انجام خواهد شد.

خواجه در بخش دیگری از صحبت‌های خود به وضعیت دانشجویان شبانه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این دانشگاه تفاوتی بین دانشجویان روزانه و شبانه وجود ندارد و این در حالی است که بسیاری از دانشگاه‌های جامع بزرگ و کوچک چندین سال است که دانشجوی شبانه نمی‌پذیرند.

در این نشست که به همت شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز و با حضور علیرضا قدردان معاون دانشجویی، بابک محمدیان مدیر امور دانشجویی و حمید ماجانی، مدیر امور خوابگاه‌های دانشگاه برگزار شد، دانشجویان به بیان سؤالات خود پرداختند.

از جمله سوالات مطرح شده از سوی دانشجویان می‌توان به تغذیه، شهریه خوابگاه‌ها، آموزش رایگان و نشریات دانشجویی اشاره کرد.