تاریخ : 1397,یکشنبه 20 آبان12:36
کد خبر : 289891 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آمار درخواست‌های دانشگاهیان در ۶ ماه اول سال ۹۷ از وزارت علوم

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، آمار درخواست های واصله در ۶ ماهه اول سال ۹۷ به این دفتر را یک هزار و ۵۰۰ درخواست عنوان کرد که به بالای ۹۰ درصد آن پاسخ داده شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فریدون جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آمار مراجعات به اداره کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در سال جاری گفت: درخواست هایی که به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از یک فروردین ۹۷ تا ۳۱ شهریور ۹۷ واصل شده، یک هزار و ۵۰۰ درخواست بوده است.

وی ادامه داد: از این یک هزار و ۵۰۰ درخواست حدود ۸۸۰ درخواست مربوط به اشخاص حقیقی اعم از اعضای هیات علمی، دانشجویان، و کارمندان دانشگاه بوده و مابقی مربوط به سایر گزارشات  و تخلفات بوده که توسط اشخاص حقیقی یا سازمان های خارج از وزارت علوم ارائه شده که مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در پاسخ به این سئوال که تاکنون به چند درصد درخواست ها پاسخ داده شده است افزود: تقریبا به بالای ۹۰ درصد درخواست هایی که به این دفتر واصل شده، چه مثبت و چه منفی، پاسخ داده شده است.

وی یادآورشد: همچنین کاری در راستای حقوق شهروندی صورت گرفته مبنی بر اینکه به تمام مراجعان پاسخ مکتوب داده شده و روند پیگیری و جواب درخواست آنها در این پاسخنامه ارائه شده است.