تاریخ : 1397,یکشنبه 20 آبان13:15
کد خبر : 289898 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

معاون اداری، مالی وزارت علوم:

قسط سوم پاداش پایان خدمت اعضای هیات علمی سال ۹۶ پرداخت میشود

معاون اداری، مالی وزارت علوم گفت: قسط سوم پاداش پایان خدمت اعضای هیات علمی و کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۶، آذر ماه پرداخت می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور در جلسه شورای معاونان وزارت علوم با اشاره به پرداخت قسط سوم پاداش پایان خدمت اعضای هیات علمی و کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۶، اعلام کرد: این پرداخت شامل بازنشستگان روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ بوده که قسط سوم آن در حدود ۷۱۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و انشاءالله در آذر ماه مستقیماً به حساب این افراد واریز می شود.

وی افزود: پرداخت اولیه پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش عالی در سال ۱۳۹۶ حدود ۱۴,۰۰۰ میلیارد ریال بود که هفته گذشته به حساب آنان واریز شد.

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: باقیمانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان اعضای هیات علمی و کارکنان آموزش عالی در سال ۱۳۹۵ به میزان حدوداً ۵۱۰ میلیارد ریال به حساب دانشگاه ها واریز شده است. در این خصوص، انتظار می رود که دانشگاه ها هر چه سریع تر نسبت به واریز این مبلغ به حساب بازنشستگان اقدام کنند.

وی افزود: در این میان، با پیگیری های انجام شده و مساعدت سازمان برنامه و بودجه کشور، پاداش پایان خدمت ۱۸۰ نفر از بازنشستگان سال ۱۳۹۶ دانشگاه فنی و حرفه ای نیز به مبلغ ۲۱۴/۶۰۵/۱۸۹/۰۱۳ ریال به صورت یکجا و طی یک پرداخت به حساب این افراد واریز شده است.