تاریخ : 1397,دوشنبه 21 آبان13:18
کد خبر : 290060 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

به همت نهاد رهبری در دانشگاه علامه؛

سی و هفتمین دوره دانش‌افزایی اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علامه طباطبائی (ره) سی و هفتمین دوره دانش‌افزایی استادان را به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی فیلسوف و عالم فرزانه علامه طباطبائی (ره) با موضوع بزرگداشت مقام شامخ این استاد متعهد برگزار می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، بنا بر اعلام دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی، این دوره باهدف بررسی ابعاد مختلف و زوایای علمی، اخلاقی، فلسفی، تفسیری و عرفانی علامه طباطبائی و با حضور و تدریس استادان حوزه و دانشگاه؛ آیت‌الله محمدباقر تحریری، دکتر حسن رحیم‌پور ازغدی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عبدالکریم بهجت پور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید حسن اسلامی و شهریار زرشناس طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ آبان ماه برگزار خواهد شد.

بر اساس این اعلام، روز اول دوره، به صورت مشترک در محل کتابخانه مرکزی با محوریت همایش بزرگداشت مقام علامه طباطبائی و در روز دوم به‌صورت حضور در نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های مجزا خواهد بود.

دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علامه طباطبائی (ره) با تاکید به اعضای هیئت‌علمی متقاضی درخواست داشت که قبل از ثبت‌نام موارد زیر را مدنظر قرار دهند:

- غیبت در کل دوره تنها دو ساعت مجاز بوده و موجه محسوب می‌شود

- هر شخص مجاز به ثبت‌نام در یک کارگاه می‌باشد

- استادانی که در دوره گذشته در کارگاه غرب‌شناسی ثبت‌نام نموده اند، در الویت ثبت‌نام می‌باشند

- احتمال حذف، تغییر یا اضافه شدن دوره‌ها با توجه به میزان استقبال استادان وجود دارد.

- اولویت با اعضای هیئت‌علمی واجد شرایط تبدیل وضعیت و ارتقاء است.

- ساعت شروع کلاس‌ها از ۸:۳۰ صبح می‌باشد.

لازم به ذکر است زمان ثبت‌نام از ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۹ آبان ماه آغاز و تا فردا ادامه دارد.