تاریخ : 1397,چهارشنبه 23 آبان02:09
کد خبر : 290292 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

انجمن اسلامی دانشگاه زنجان میزگرد دانشجویی برپا می‌کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: این تشکل به مناسبت ۱۶ آذر میزگرد دانشجویی برپا می‌کند و بزرگان هر تشکل دانشگاه در این میزگرد شرکت می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدامین کرانی، دبیر انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه زنجان در خصوص برنامه‌های انجمن اسلامی دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر گفت: برنامه‌های مناسبتی انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه زنجان برای روز دانشجو از دهم آذر ماه شروع می‌شوند.
 
وی افزود: روز شنبه ۱۰ آذر برنامه‌های انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه زنجان با برپایی میزگرد جنبش دانشجویی انجام می‌شود و بزرگان هر تشکلی در دانشگاه حضور می‌یابند و در این میزگرد شرکت می‌کنند.
 
کرانی اضافه کرد: همچنین برنامه ریزی شده تا در روز یکشنبه ۱۱ آذر مناظره‌ای میان آقایان عبدالملکی و صادق زیباکلام در دانشگاه برگزار شود و برای روز سه شنبه ۱۳ آذر دورهمی دانشجویی برپا خواهیم کرد و در این دورهمی مشکلات دانشجویان مطرح می‌شوند.
 
وی ادامه داد: انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه زنجان همواره انتقاد پذیر بوده و تا جای ممکن سعی کرده ایم نقد‌های دانشجویان را برآورده سازیم و نقد اخیری که دانشجویان به انجمن داشته اند این بوده که چرا برنامه‌های این انجمن از ابتدای سال تحصیلی کم بود. در حال برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته وحدت و ۱۶ آذر هستیم.