تاریخ : 1397,شنبه 26 آبان03:06
کد خبر : 290628 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

جهنم واقعی در بهشت آمریکا

دومین آتش سوزی مهیب، کفایت مدعی ابرقدرتی در دنیا را به چالش کشیده است. در این آتش سوزی ۱۲هزار ساختمان از بین رفته و شهر Paradise (بهشت) در شمال کالیفرنیا به طور کامل سوخته است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

دومین آتش سوزی مهیب، کفایت مدعی ابرقدرتی در دنیا را به چالش کشیده است. در این آتش سوزی ۱۲هزار ساختمان از بین رفته و شهر Paradise (بهشت) در شمال کالیفرنیا به طور کامل سوخته است. سی ان ان می گوید 481 کیلومتر مربع ( به وسعت کشور هنگ کنگ) طعمه حریق شده است.

شمار مفقودان در هشتمین روز بحران به ۶۳۱ نفر رسیده و تعداد کشتگان به ۶۳ نفر افزایش یافته است. بیش از 250 هزارنفر مجبور به فرار از خانه‌هایشان شده‌اند. این دومین آتش سوزی بزرگ به فاصله 3 ماه است. در آتش سوزی  قبلی که مرداد ماه در اطراف لس آنجلس رخ داد و  ۱۱۷ هزار هکتار (به اندازه مساحت لس آنجلس ) را سوزاند، 300 هزار نفر آواره شدند.

در حالی که 8 روز از شروع ماجرا می گذرد، ترامپ فردا می خواهد سری به منطقه بزند. نکته تاسف برانگیز، سکوت طیف شیدا و تقدیس کننده رژیم آمریکا در میان اپوزیسیون ایرانی است که در اتفاقاتی با مقیاس یک هزارم همین اتفاق در ایران، زمین و آسمان را به هم می دوزند اما در برابر بی کفایتی و بی اعتنایی حکومت آمریکا نسبت به مصیبت زدگی مردمش، به حد خفگی مطلق رسیده اند.


کد خبرنگار : 38