تاریخ : 1397,شنبه 26 آبان12:10
کد خبر : 290673 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

در نظرسنجی آخر هفته «خبرنامه دانشجویان ایران» مشخص شد؛

معدل کیفیت سلف ۸۸ دانشگاه؛ ۱۴ +جدول

در این نظرسنجی که اولین هفته خود را پشت سر گذاشت نزدیک به 800 دانشجو از ۸۸ دانشگاه کشور حاضر شدند که بر اساس آن معدل نمره به سلف سرویس دانشگاه ها 14 بوده است، در جدول زیر نتایج این نظرسنجی آمده است. گفتنی است این نمرات قطعا به معنی وضعیت صددرصدی سلف هر دانشگاه به دلیل حضور چند دانشجو از یک دانشگاه در این سنجی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نزدیک به دو ماه از آغاز سال تحصیلی دانشگاه گذشت و بسیاری از دانشجویان در فضای رسمی دانشگاه قرار گرفته اند، در این میان مسائل صنفی از پرحاشیه ترین مسائل دانشگاه ها بوده است؛ بر اساس نظرسنجی چندی قبل یکی از روزنامه های دانشگاهی، مسائل مرتبط با سلف با 23 درصد جامعه آماری در رده دوم مشکلات دانشجویان قرار دادشته است این درحالی است که مشکلات خوابگاهی در رده اول با جامعه آماری 36 درصد قرار دارد.

«خبرنامه دانشجویان ایران» در پایان هفته گذشته با انتشار نظرسنجی در صفحه اینستاگرام رسمی خود(@iusnews) اقدام به یک نظرسنجی از دانشجویان و اساتید پیرامون نمره سلف سرویس دانشگاه های از لحاظ کیفیت غذایی و فضای فیزیکی کرده است که این موضوع با استقبال دانشجویان همراه شد. در این نظرسنجی که اولین هفته خود را پشت سر گذاشت نزدیک به 800 دانشجو از 88 دانشگاه کشور حاضر شدند که بر اساس آن معدل نمره به سلف سرویس دانشگاه ها 14 بوده است، در جدول زیر نتایج این نظرسنجی آمده است. گفتنی است این نمرات قطعا به معنی وضعیت صددرصدی سلف هر دانشگاه به دلیل حضور چند دانشجو از یک دانشگاه در این سنجی نخواهد بود.

خبرنامه دانشجویان ایران سعی دارد در پایان هر هفته مسائل مرتبط با فضای صنفی، آموزشی و اجتماعی دانشگاه ها را به نظرسنجی گذارد.

معدل کیفیت سلف ۸۸ دانشگاه؛ ۱۴ +جدول

معدل کیفیت سلف ۸۸ دانشگاه؛ ۱۴ +جدول


کد خبرنگار : 16