تاریخ : 1397,دوشنبه 28 آبان01:45
کد خبر : 290957 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

حجت‌الاسلام رستمی مطرح کرد

نظام سلطه به دنبال معرفی دانشگاه‌های ما به عنوان محل تسلیم فرهنگ غرب!

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: نظام سلطه به دنبال معرفی دانشگاه‌های ایران به عنوان تسلیم فرهنگ غرب است اما وجود جشنواره قرآنی نافی این موضوع است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد یکی از پایدارترین و دیرینه‌ترین مراسم دانشگاهی است که بیش از 300 هزار مشارکت‌کننده در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: این جشنواره به نوعی تابلوی دانشگاه‌های ما است و نه تنها می‌توانیم بگوییم گسترده‌ترین جشنواره فرهنگی بلکه می‌توانیم از آن به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور یاد کنیم.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت:‌ جریان سلطه‌گر غرب به دنبال شناساندن دانشگاه‌های کشورمان به عنوان تسلیم فرهنگ غرب است اما واقعیتی که ما می‌بینیم این است که در مجموعه دانشگاهی اقبال به قرآن و اهل بیت بسیار زیاد است و انسان‌های معتقد و خداباور فارغ از شکل و ظاهر وجود دارند.

وی تصریح کرد: سی و سومین جشنواره قرآنی قله فعالیت دانشجویی است اما مسلماً این قله دامنه‌های وسیع‌تری دارد که ما باید به آن برسیم و خواهش من این است که برای جهش فعالیت‌های قرآنی و توسعه آن طرحی نو و عزمی جدی برای دانشجویان داشته باشیم تا این فعالیت‌ها بازتعریف شده و در قالب‌های جدیدتر، گسترده‌تر و متنوع‌تری ارائه شود.

حجت‌الاسلام رستمی در پایان از میزبانی دانشگاه آزاد برای سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد.