تاریخ : 1397,چهارشنبه 30 آبان16:06
کد خبر : 291359 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

بدهی دانشگاه خوارزمی به شهرداری کرج تعیین تکلیف می‌شود

رئیس دانشگاه خوارزمی از تشکیل کمیته ای با حضور نمایندگان شهرداری کرج و این دانشگاه برای تعیین تکلیف بدهی ۹۰ میلیارد تومانی این دانشگاه به شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» عزیزالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بدهی بیش از ۹۰ میلیارد تومانی این دانشگاه به شهرداری شهر کرج گفت: دانشگاه خوارزمی فعالیت هایی در شهر کرج دارد و شهرداری کرج،  در سال های گذشته متقاضی این بوده که عوارض ساختمان ها پرداخت شود و براین اساس با اخذ حکم کمیسیون ماده ۱۰۰، بیش از ۹۰ میلیارد تومان دانشگاه را بدهکار اعلام کرده  است.

رئیس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در حال حاضر بنا به دلایلی این حکم قطعی شده و دانشگاه خوارزمی مشمول جریمه شده است، برهمین اساس نشستی با حضور شهردار و نمایندگان شهر کرج داشتیم که قرار شد کمیته کاری تشکیل شده تا با برگزاری جلساتی درباره راهکارهای رسیدن به تفاهم و کار کارشناسی درباره این موضوع تصمیم بگیرد.

به گزارش مهر، پیش از این شهردار کرج از بدهی ۱۶۰ میلیاردی دانشگاه خوارزمی به شهرداری کرج خبر داده و اعلام کرده بود که اصل این بدهی ۹۰ میلیارد تومان بود ولی به دلیل عدم پرداخت به موقع جریمه به آن تعلق گرفته است.