تاریخ : 1397,دوشنبه 12 آذر03:00
کد خبر : 292693 - سرویس خبری : آخرین اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات

ساخت اموجی‌های شخصی با صفحه کلید گوگل

استفاده از اموجیهای شخصی سازی شده پیامهای ارسالی از طرف شما را جذابتر می‌کند. اگر چه آن دستهای کوچک زرد رنگ همچنان بیشترین محبوبیت را دارند، اما بامزه می‌شود اگر کاربران خودشان را در قالب این کاراکترهای کارتونی کوچک مشاهده کنند. برای این منظور گوگل چیزی به نام Emoji Mini را منتشر کرده است که از عکس شما اموجیهایی بامزه تولید می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شبکه؛ Emoji Mini برای هر دو نسخه iOS و اندروید اپلیکیشن Google Keyboard قابل استفاده است. فراموش نکنید که برای استفاده از این قابلیت باید آخرین نسخه از این اپلیکیشن را نصب کرده باشید.

Emoji Mini در صفحه کلید گوگل
ابتدا یک اپلیکیشن که امکان دسترسی به صفحه کلید گوگل را در اختیار شما می‌گذارد را باز کنید. معمولا یک اپلیکیشن پیام رسان برای دسترسی به اپلیکیشن صفحه کلید و قابلیت‌های آن ایده‌ال است. روی دکمه فلش موجود در سمت چپ صفحه کلید تقه بزنید تا ایتم‌های مختلف قابل استفاده روی صفحه کلید ظاهر شود، سپس دکمه استیکر را انتخاب کنید.

انواع مختلفی استیکر وجود دارد که شما می‌توانید آنها را بسازید اما باید آیکون چهره کارتونی که در تصویر زیر مشخص شده است را انتخاب کنید. به صفحه کلید گوگل اجازه دهید تا به دوربین شما دسترسی پیدا کند و بعد یک عکس از صورت خود بگیرید. حالا صفحه کلید گوگل می‌تواند اموجی شما را بسازد.

اموجی خلق شده توسط Emoji mini نسبتا دقیق است اما شما به آنچه که این صفحه کلید ساخته است محدود نمی‌شوید. روی دکمه Customize تقه بزنید تا بتوانید بخش‌های مختلف این اموجی را به سلیقه خود تغییر دهید.

بنا به دلایلی عجیب امکان انتخاب رنگ مشکی برای مو وجود ندارد، اما بجز این مورد سایر گزینه‌های سفارشی سازی عالی هستند.

برای استفاده از این Emoji mini روی گزینه استیکر در صفحه کلید گوگل تقه بزنید تا اموجی شما نمایش داده شود. حالا شما می‌توانید آن را از طریق هر اپلیکیشنی که مایل هستید ارسال کنید.