تاریخ : 1397,سه شنبه 13 آذر23:20
کد خبر : 292987 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

نماینده اتحاد دانشجویی دانشگاه دامغان به روحانی چه گفت؟

وی افزود: ما شاهد این هستیم که استادان ما نسبت به وضعیت دانشجویان بی تفاوتند و برای توسعه صنعت اشتیاقی ندارند و گرفتن مدرک ISI و رفتن به خارج از کشور کعبه آمال شان است و گرفتن پست و سمت آرزویشان.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، نماینده اتحاد دانشجویی دانشگاه دامغان خطاب به حسن روحانی گفت: ما از شما و تمام مسئولان توقع اصلاح داریم و منتظریم ببینیم شعار "روحانی مچکریم" را در سال ۱۴۰۰ چگونه تکرار می‌کنیم.

امیررضا اسماعیل آخوندی نماینده اتحاد دانشجویی دانشگاه دامغان طی سخنانی در مراسم 16 آذر که با حضور رئیس جمهوری در دانشگاه سمنان برگزار شد، خطاب به حسن روحانی گفت: شما از مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری، تضاد طبقاتی، حقوق‌های نجومی و محقق نشدن وعده های موکول شده به برجام، رانت و فساد، فحشا و کم آبی مطلعید.

وی افزود: ما شاهد این هستیم که استادان ما نسبت به وضعیت دانشجویان بی تفاوتند و برای توسعه صنعت  اشتیاقی ندارند و گرفتن مدرک ISI و رفتن به خارج از کشور کعبه آمال شان است و گرفتن پست و سمت آرزویشان.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: آقای روحانی شما  با وعده‌های بسیاری وارد گود انتخابات شدید و در شرایط سخت اقتصادی سکان کشور را در دست گرفتید تا هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی. اما الان اوضاع را می بینید. کافیست به میان مردم بیایید تا ببینید با چه مشقتی زندگی می‌کنند.

آخوندی ادامه داد: ما از شما و تمام مسئولان توقع اصلاح داریم. و حرف آخر اینکه منتظریم ببینیم شعار روحانی مچکریم را در سال ۱۴۰۰ چگونه تکرار می کنیم.